sattos Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 hallo, mijn dvd speler leest alleen udf bestand,deze udf betand bestaat weer uit ifo,vob en bup. is er iemand die mij kan helpen hoe ik een mpg of ts bestand naar udf can omzetten. groetjes
winwiz Geplaatst: 28 juni 2010 Geplaatst: 28 juni 2010 Dit zijn geen speciale bestanden maar een manier van wegschrijven. (universal disk format) Vaak een optie in je brandprogramma http://nl.wikipedia.org/wiki/Universal_Disk_Format Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 heb je wel gelezen wat ik schreef? UDF is geen bestandsformaat maar een manier van wegschrijven. Een mpg zou je gewoon in nero kunnen laden en die in dvd formaat weg kunnen laten schrijven als udf. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
satencom Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 je moet even zoeken op mpg of ts bestand naar udf gewoon in Google zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 niet dat ik je niet zou geloven maar een dvd speler die enkel udf afspeelt is raar. een koopdvd, dus een film draait die op je dvd-speler? (stop zo'n koopdvd eens in je pc en kijk wat er voor bestanden op staan) volgens mij kun je met ProjectX en ifoedit prima de ts bestanden converteren naar de dvd standaard. ciao Girl From The Northern Country Bob Dylan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen