Jan Ambers Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Hoe kan ik de beheerder van een forum erop wijzen dat er "beestjes " zitten in z'n forum? Zelfbouw van zonnepanelen (zonneboiler): http://*******************.be/hagim/zonne_energie/zonnepanelen.htm dit is het "beestachtige forum" (volgens Avast 4.7pro)
Gast Kimble Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Zit een link in zijn broncode, met de ellende; Citaat: Foutdetails webpagina Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET CLR 1.1.4322; OfficeLiveConnector.1.5; OfficeLivePatch.1.3) Tijdstempel: Tue, 29 Jun 2010 08:24:35 UTC Bericht: Syntaxisfout Regel: 1 Teken: 1 Code: 0 URI: http://******************/sibm_since/index.php Je kan hem bereiken via de email die ik je per pm heb gestuurd.
vGnp Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Inderdaad, beesies.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
columbo Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 AVG geeft wel vaker een melding Bad site bijv. bij pirate bay ook als er niets aan de hand is.Mijn spyware doctor zorgt er voor dat er geen beesies opkomen.
Frans B Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Idd, avast geeft ook een melding..... System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Ik zou met een grote boog om die site heen gaan. Virussen en zooi zit ik niet op te wachten. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Jan Ambers Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb de verantwoordelijke mijn logfile van m'n Avastvirscanner doorgestuurd. Zijn antwoord: "Ik heb m'n side met AVG gescand en geen vuiltje aan de lucht! Ik heb AVG eraf gegooid en Avast erop en waarlijk, ik kreeg een lijst zoals jij me stuurde!" "Op mijn PC niks, maar op m'n vriend zijn PC waar ik webruimte neem, was het prijs... Ik heb dus het vermoeden dat het op de ruimte bij hagim zit, en denk van alles op een andere side te zetten"... Strake een mooie side voor zelfbouwers van Zonneboilers! En lekker goedkoop! @Michel: Ik hoop eens de "kleine proper" is, de side weer vermeld kan worden, ik vermoed niet dat er commerciële info in zit?
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers Hoe kan ik de beheerder van een forum erop wijzen dat er "beestjes " zitten in z'n forum? Zelfbouw van zonnepanelen (zonneboiler):http://*******************.be/hagim/zonne_energie/zonnepanelen.htm dit is het "beestachtige forum" (volgens Avast 4.7pro) uhm, sorry heren had ik die niet als link geplaatst? ik heb geen last van beestjes en malware ik gebruik a) noscript en linux suse sorry, kon dat niet weten ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gast Kimble Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers @Michel: Ik hoop eens de "kleine proper" is, de side weer vermeld kan worden, ik vermoed niet dat er commerciële info in zit? De links zitten bomvol commerciele sites (lees: shops) Eén en ander is wel waardevolle informatie, daar geen twijfel over. Neem Google en met trefwoorden als zonnecollectoren, zonneboilers, zonneenergie, groene energie gaat er een hele nieuwe wereld open. Op de site waren (teller)verwijzingen naar adult-sites die bomvol zaten met bagger. Op het ogenblik komt AVG niet meer met een melding, waarvoor hij de melder dankbaar zal zijn.
Ronsworld Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Net ff gekeken, maar helaas nog steeds beestjes.. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch uhm, sorry heren had ik die niet als link geplaatst? uh gelukkig neen, dus die kwam elders vandaan. maar de beveiliging van je webbrowser en dus systeem is wel een belangrijk punt dat Jan Ambers plaatst ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gast Kimble Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Die is fijn..... AVG vindt het prima. Maar even een scanner door mijn systeem halen nu. Avast erop
Gast Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers Hoe kan ik de beheerder van een forum erop wijzen dat er "beestjes " zitten in z'n forum? We zouden natuurlijk ook allemaal even kunnen overstappen naar Linux, dan behoren die beestjes ook gelijk tot het verleden
Marco275 Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: ron1872 Origineel bericht van: Jan Ambers Hoe kan ik de beheerder van een forum erop wijzen dat er "beestjes " zitten in z'n forum? We zouden natuurlijk ook allemaal even kunnen overstappen naar Linux, dan behoren die beestjes ook gelijk tot het verleden eg nie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen