Han Il Asco Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Na het verlaten van de teletekst door het drukken op exit schakelt eerst de TT uit, dan blokkeert de ontvanger even en vervolgens gaat het ding naar RTL 5. Wie heeft nog meer deze ervaring ?
firescoob Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Probeer eens de standaard oplossing voor de Philips ontvangers, doe een factory reset. kans is zeer groot dat daarna het probleem is verholpen. MvG Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Gast Mimisiku Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Kan het 'probleem' hier ook niet reproduceren... TT aan op SBS6. Druk op 'Exit' ontvanger gaat meteen - dus zonder hapering - terug naar de laatst gekeken zender (SBS6 dus in mijn geval). Het enige wat af en toe misgaat is snel zappen. Dat wordt afgestraft met een vette reset...
Han Il Asco Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Geplaatst: 9 juli 2010 Firescoop en Mimisuki bedankt voor het antwoord. Maar dan ben ik ben favolijstjes ook weer kwijt. Ik laat het maar even zo en wacht op de update. In aanvulling op het eerdere bericht kan ik nu ook melden dat het apparaat nu ook op RTL 5 opstart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen