Gast malt Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Ik heb alleen de behoefte aan Astra 1 en Astra 3 ontvangst en hiervoor zoek ik een schotel. Wat is de beste optie voor een uitstekend signaal: Bisatellite G3B (centraal gericht op Astra 1) Bisatellite G3C (centraal gericht op Astra 3) "Normale" schotel met duo-block Ook andere suggesties zijn meer dan welkom!
Ventura Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Een triax 64cm schotel icm een canal digitaal duo block voldoet ook prima.
satencom Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 je zou deze kunnen nemen Visiosat Bisatellite Dual Focus maar je zou ook een triax schotel kunnen nemen met een duo lnb werk ook prima Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast malt Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Bedankt, Misschien is een Triax inderdaad de betere oplossing kan ik meteen een QUAD monoblock nemen !
satencom Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 waar je even om moet denken als je een triax schotel neemt groter dan 78 daar is weer een andere lnb voor een duo lnb 80 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast malt Geplaatst: 29 juni 2010 Geplaatst: 29 juni 2010 Origineel bericht van: satencom waar je even om moet denken als je een triax schotel neemt groter dan 78 daar is weer een andere lnb voor een duo lnb 80 Bedankt voor de tip !!!! Maar wat is nu wijsheid . . . . Duo LNB 60 Quad i.c.m. 64 cm Triax Duo Lnb 80 Quad i.c.m. 88 cm Triax Of is het verschil te verwaarlozen ?
Ventura Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Als het om de Duo LNB Quad van Canal Digitaal gaat. Is deze speciale gemaakt voor een triax 64cm. Op de site van Canal Digitaal vindt u meer informatie.
ton2207 Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Hoe groter de schotel (mits goed afgesteld), hoe beter de regenreserve. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Jürgen Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 malt, je hebt PM. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
drz Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Gewoon een 64 Triax en een Canal Digitaal Duo LNB er voor hangen, dat is ruim voldoende. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
satencom Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 ik zou dit zetje doen Duo Lnb 80 Quad i.c.m. 88 cm Triax heb je wat meer regenreserve. of een triax 78 met een duo lnb Quad van canaldigitaal werk ook prima Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Ventura Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Bij een triax 78 of 88cm alleen voor de astra 1 en 3 zal ik adviseren om Triax flexiblock icm twee losse LNBs en diseqc switches te nemen. De duo lnd quad van canal digitaal is echt special gemaakt voor een triax 64cm.
drz Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Origineel bericht van: satencom ik zou dit zetje doen Duo Lnb 80 Quad i.c.m. 88 cm Triax heb je wat meer regenreserve. of een triax 78 met een duo lnb Quad van canaldigitaal werk ook prima Regenreserve? Wanneer je last hebt van statische regen, dan kun je wel een schotel van 3 meter neerzetten, maar dan haal je er geen blok beeld uit. Maar een tikkeltje groter kan geen kwaad overigens.. Wanner je beeld wegvalt bij heftige regenval, zul je met een 64cm een minuutje minder beeld hebben... maar ja, wanneer gebeurd dat nu. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen