Ga naar inhoud


[Satelliet] Dance TV HD FTA op 23,5 graden Oost


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: patje7of9
Volgens een andere site wordt de zender later op het jaar gecodeerd. cry
Jammer.

Ohh.... yeah hoe eerder dat coderen hoe beter, wat een but zender, een dj die wat over de platen krast en wat hossende jongelui. Hier zou ik zo een abo op nemen, daar kan MTV nog wat van leren.


Tja...je hoeft er niet naar te kijken he Sjaak...er zijn liefhebbers genoeg die er wel blij mee zijn !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: patje7of9
Volgens een andere site wordt de zender later op het jaar gecodeerd. cry
Jammer.


Als ik de berichten op de site die hier niet genoemd mag worden, goed doorlees, dan hebben CDS en TVV al een overeenkomst met deze zender. Dit staat er niet letterlijk in, maar wel de zin; "Maar in ieder geval de kijkers van CDS en TVV kunnen hem zeker zien".

Overigens is de zender op dit moment nog niet veel soeps, dolby digital 2.0 en een resolutie van 1440 x 1088. Maar laten we het even de tijd geven, al zullen ze niet gauw de resolutie aanpassen, maar programma,s in dolby digital 5.1 komen misschien nog wel langs en ook de EPG zal nog wel worden opgestart, mag ik hopen.

Ik hoop wel dat er goede concerten op gaan komen, dat van nu is maar zo-zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Het zijn trouwens wel redelijk recente concerten. Dat LAKEDANCE is van 26 juni.


idd , begint al goed, deze zender.
Ik vind het een plus punt, een mooie aanvulling voor canaldigitaal mits ze deze erbij gaan nemen...

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beelden die je nu ziet zijn een promo-preview. Vergelijk het maar met een visitekaartje.

De uplink is bij APS in München-Unterföhring, daar staat ook de server waar deze beelden vandaan komen.

Op 26 Augustus is de officiele start.

 

Of het programma gecodeerd gaat worden is nog niet bekend.

Dance TV wil zijn aanwezigheid presenteren en is aan het onderhandelen met diverse providers in Europa en wereldwijd die dit programma in hun pakket willen gaan opnemen (Ze zitten niet voor niets op een Pan-European Beam).

Als o.a. CDS het programma gaat aanbieden zal het achter de codering gaan verdwijnen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang t niet op een door CDS gehuurde TP hoeft.. smile anders gingen we er nog weer op inleveren smirk

 

doorprikken is niks mis mee smile (ook al vind ik t op het moment geen boeiende zender..)

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het al wel geinig, deze preview.

D'r zijn wel ergere zenders, die dan eerder niet thuis horen in mijn favorietenlijstje.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch heeft de satelliet kijker hier duidelijk een voordeel t.o.v. de kabelkijker.

Die zullen namelijk tevergeefs op veel van die zenders blijven wachten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuws van de initiatiefnemers (in het engels)

 

Hello

 

Since yesterday people around Europa and North Africa can watch Dance.Tv HD free on astra satellite! Untill 7 august we give you a channel preview, with djsets from Lakedance and crazyland festival.

 

You receive Dance.tv Hd all you need is a dish to Astra 3B 23.5°!

Dance.tv HD will soon be available on Canalsat (France) and Canal digital (Spain).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

want het wordt uitgezonden op een Astra promo transponder.

Waar heb je deze wijsheid van? Dance TV wordt momenteel uitgezonden op een transponder van een Duitse kabel provider.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dance TV wordt momenteel uitgezonden op een transponder van een Duitse kabel provider.

Een Duitse kabelprovider? Welke is dat dan volgens jou?

Dance TV HD heeft een overeenkomst met Astra, zonder tussenkomst van een (kabel)provider.
Het is juist de bedoeling dat providers of kabelproviders binnen de footprint zich voor dit programma gaan interesseren en het door gaan geven.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Een Duitse kabelprovider? Welke is dat dan volgens jou?


Bij Kingofsat staat BetaDigital als provider voor Dance TV.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, die informatie die daar staat met betrekking tot BetaDigital is domweg fout.

Die firma bestaat al lang niet meer.

BetaDigital was een dochteronderneming van Leo Kirch´s Premiere consortium van firma´s.

Leo Kirch is failliet gegaan en daarmee ook o.a. BetaDigital.

Betadigital is opnieuw doorgestart onder een nieuwe naam: APS (Astra Platform Services). En APS is een 100% dochter van Astra SES.

Dance TV heeft een overeenkomst met Astra afgesloten. APS (Astra) verzorgt de uplink en bij APS staat ook een servertje waar het previewkanaal op draait. De leiding van NL naar D staat nog niet. Zal wel via IPTV of glasvezel gaan.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal die 1440*1080 ook nog wel het gevolg zijn van het gebruik van dat servertje. Misschien dat ze dan vanaf 7 augustus wel de juiste resolutie gaan gebruiken. In ieder weet ik nu dan ook waarom ik de afgelopen dagen steeds dezelfde optredens zie. We wachten wel op de officiele lancering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...