Littlesat Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 De zender is nog niet echt gestart... Wie weet als hij echt start komen er ook echtere HD programma's op. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 De uitzending is toch bedoeld om de HD zender te promoten.? Vult u rustig aan !!!
Braintje Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Terwijl men alles momenteel in een loop op satelliet brengt, is men intussen bezig met de laatste hand aan het leggen aan de eindregie. Bij de start zal effectief in HD-kwaliteit begonnen worden. Wel even meedelen dat Dancetv in de zenderlijst is geplaatst van Tvvlaanderen. Wie er wil van genieten, herlaad best even de zenderlijst.
nylez Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Ik vind het beeld absoluut geen HD. is eerder upscaled SD Geen goede reclame voor hunzelf vind ik. Inderdaad. Ik snap er zelf ook niets van. Daarnaast is het camerawerk absoluut niet spannend. Hier is een reportage gemaakt door Dance TV.http://www.youtube.com/watch?v=liO9GOkUkSQ Waarom gooien ze dit niet op de zender. Het is al beter dan wat ik tot nu toe heb gezien. Maar het is helaas wel dezelfde commerciële prut.
Littlesat Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Dance TV is nog niet echt begonnen. Dus gun ze wat tijd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
dream-on Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dance TV is nog niet echt begonnen. Dus gun ze wat tijd... ik hoop dat als ze echt beginnen dat er ook wat variatie komt. heb nu ondertussen alles als meer dan 2x gezien.... Vu duo2 met pli
nylez Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 De kwaliteit wordt met de maand hoogdravender. Zit nu naar schaarsgeklede dames te kijken die voor een half lege zaal wat moves maken , terwijl een stoïcijnse dj krampachtig zijn plaatjes, ook wel hitjes draait. Hmmz.
Tuneboy Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Even een beetje off topic. Op Dance TV is er een setje die wordt gedraaid van Marko V. Het laatste liedje dat gespeeld wordt vooraleer ze terug overschakelen naar Lakedance, weet er iemand titel en uitvoerder van deze plaat? Alvast bedankt
rai Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Wanneer gingen ze ook al weer echt beginnen? Is dat niet morgen? Ben benieuwd.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Het zou inderdaad op 26 Aug gaan beginnen na een openingsfeest...maar die datum is uitgesteld. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
michel130 Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik las net, dat het echt alleen is voor : De kans dat op korte termijn de Nagravision codering op de satellietverspreiding van Dance TV HD op de Astra3 satelliet wordt aangezet is zeer groot. "Onze Astra distributie is bedoeld voor kabelmaatschappijen en niet voor consumenten. JAMMER het zou een leuke zender zijn geweest. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Zuppelan Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Maar zou je voor dit soort festivalfilmpjes geld neertellen? Ik niet in elk geval, en daarom denk ik dat deze zender het als betaalzender slecht zal doen.
Littlesat Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Bij welke kabelmaatschappijen is Dance-TV HD dan al te zien??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jossie Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 wanneer beginnen ze dan met uitzenden..? lijkt me een leuke zender ! AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
michel130 Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: Jossie wanneer beginnen ze dan met uitzenden..? lijkt me een leuke zender ! Dance TV HD wordt officieel gelanceerd tijdens het Amsterdam Dance Event 2010 dat tussen 20 en 23 oktober. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen