Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Bij T-Mobile zou men vandaag de klanten uitleg geven, of zij in aanmerking komen voor de compensatie regeling. Zijn er al klanten die een bericht hebben gehad, of zij in aanmerking komen?
Miauw Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Over wat voor compensatie heb je het? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
DennisB Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Als het om het brakke bereik gaat dan heb ik een antwoord voor je. Ik heb veel problemen gehad met wegvallende internet verbindingen in mijn W&W+ pakketje. Netjes gemeld na alle ophef die ontstaan is op het internet en gemeld in het formulier dat ik er voornamelijk last van heb in en onderweg van en naar Amsterdam. Ik woon zelf in Almere. Ik heb vervolgens ook een aantal weken niets gehoord en heb vorige week maar eens gebeld hoe het zit met de compensatie. Antwoord was dat ik niet de problemen ondervind in en rond mijn huisadres en dat ik daardoor geen compensatie krijg voor alle problemen die ik ervaar buiten mijn huis "zone" Verder werd me nog even medegedeeld dat ik eigenlijk geen recht heb op compensatie omdat ik het internet abonnement 2 jaar gratis heb gekregen tijdens het onderhandelen voor mijn abonnement. Goed, ik was toch al toe aan een nieuw provider. Ben ooit bij BEN begonnen en nooit weggegaan. Maar de laatste paar jaren is vind ik Tmobile er niet beter op geworden. Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
sevensheaven Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 ik heb een mailtje gehad,en krijg 2x 12,50 terug,dus 25 euro in totaal.1x voor het leed,en 1x als bonus(hoe durven ze)..maar goed beter iets dan niets,en mijn contract gaat toch niet verlengd worden waarschijnlijk. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Ik ga er niet mee akkoord, en ga ontbinding contract aanvragen, omdat zij niet kunnen leveren war er in het contract staat.
DennisB Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Ben benieuwd of je het voor elkaar krijgt om het contract te laten ontbinden? Ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje zat om bij hen te blijven vanwege de problemen. Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Als het niet lukt, met een gewone nette brief, dan ga ik het via mijn rechtsbijstand proberen. Het lijkt mij toch mogelijk, dat als een provider niet aan zijn verplichtingen kan voldoen, heb ik een reden tot contractbreuk lijkt mij.
paqbro Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Ik vind het eerlijk gezegd te weinig om alleen voor het wk mijn contract te laten ontbinden. Bovendien, heb je daarna een beter alternatief ? Het lijkt me wel redelijk om een soort van compensatie te vragen indien je internet plus hebt aangevraagd om het voetbal te kunnen zien. Voor mij is dat niet van toepassing. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
EtienneM Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 kheb op 16-6 ook een mailtje terug gehad dat ik 2x 12,50 terug zou krijgen. Kheb internet gratis bij mijn contract dus toch wel netjes. VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC) Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor. 2 x DM500 - Nabilo NSLU2 met CCcam 2.1.4 server Samsung UE40B7000 (LED)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen