Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Hallo Ik heb sinds gisteren een Wavefrontier T55 met daarop 4 lnb's. Nu heb ik via de db een scan gedaan en deze heeft de lokale tv zenders netjes gevonden, echter Consumententv is niet te vinden. Ik hoorde dat die zijn verhuisd naar een andere locatie (3b) Wie kan mij vertellen hoe ik het moet instellen om deze zender toch te ontvangen?
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 is inmiddels dvb-s2 dus op je dm7000 niet te ontvangen nieuwe dvb-s2 receiver kopen. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 wat baal ik zeg... al die tijd wou ik overstappen naar 23,5 vanwege dit kanaal... moet ik nu dus een nieuwe dreambox kopen? en welke is dan minimaal? bedankt voor je snelle reactie btw heeft het iets met HD te maken, want ik heb geen hdtv...
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 dm500hd (als nieuwste telg) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 ok dank je wel..... dat gaat dus nog heel lang duren EN een hd tv EN een nieuwe dreambox.....
bigtwin Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Je hoeft nog geen nieuwe hdtv te kopen. Je kunt die 500hd gewoon met scart desnoods op een beeldbuis tv aansluiten. Al is dat natuurlijk wel zonde... Maar je kunt dus ook eerst die 500 kopen, en ooit nog eens een tv. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 ok thanx, dus consumententv zendt nog niet in hd uit... 390 euro is echter een dure grap, aangezien ik nu in een crisis verkeer
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 hdtv en dvb-s2 zijn niet gelijk de zenders staan zoals ik aangaf op kingofsat aangegeven als dvb-s danwel dvb-s2 zenders je vroeg naar een dreambox, er zijn ook andere dvb-s2 receivers die goedkoper zijn dit wijkt dan dus af naar off topic. ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 Dank je wel tonskidutch. Ik weet dat ik idd dan afdwaal naar een andere topic, maar welke raadt je mij dan aan? Intussen ga ik even rondneuzen op de site aan welke topics ik wat heb (ik weet niet goed waar ik moet zijn namelijk)
Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 omdat je gewend bent aan een linux receiver met ethernet en softcam/emu NU, kun je alvast daar een begin maken met zoeken blijven we echter binnen de dreambox modellen adviseer ik de dm500hd gezien de kosten anders krijg ik elke dream hobbyist met z'n commentaar over me heen... Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Geplaatst: 30 juni 2010 dank je, maar dat word me dus te duur (een dreambox) ik denk dat ik gewoon maar afwacht tot ik amper nog kanalen kan ontvangen en dan stap ik over naar UPC. Ik zal het dan wel missen, maar ik kan het mij voorlopig niet meer veroorloven de hobby in stand te houden. Een alternatief is er niet echt omdat ik niet zou weten welke ik zou moeten kopen dan (rebox heb ik iets over gelezen) dus binnenkort alleen fta en meer niet.
Gerard 76 Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Dan is deze discussie, die toch al off-topic werd bij deze gesloten. als de Topicstarter 'm toch weer open wil, wat ik zeker niet verwacht gezien de laatste post, stuurt ie mij maar een PM.
Aanbevolen berichten