stefan.wolfrum Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 hoi, ik heb hier 4 usb sticks, oude en nieuwe, van 256 mb, 1 gb, 4 gb en 8 gb. daarvan is er maar één die bij de vu kan worden gebruikt om te flashen. ze worden alle 4 herkend, lampje brandt etc, maar slechts één ervan geeft het gewenste resultaat, nl dat de vu flasht. bij de andere start-ie gewoon door. alles wordt geladen en geformatteerd op fat32 via dezelfde pc met win xp prof, vanaf dezelfde files, dus het moet aan de stickies liggen of reageert xp automatisch anders op diverse stick-omvang? tips? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
boaz Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Dat de stick capaciteit een rol speelt kun je even nagaan hoe geformatteerd is, ook al is het FAT32, de blockomvang kan wel degelijk variëren. Overigens lijkt me dit niet de oorzaak. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Noud Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik zelf had een probleem met een 1gb stick, niet voor flash maar voor picons/backup deze wilde niet initsialiseren, heb met fdisk (linux) moeten partitioneren/formateren en daar na ging hij wel goed. ik zou zeggen probeer de stik die je wil gaan gebruiken eens te initsialeren met de vu+, formateer daarna met xp naar fat32 en kijk of hij dan wel herkent word VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen