Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 ik heb het idee dat m'n astonmodule het niet meer doet, krijg enkel nog beeld uit mijn humax5400 via de irdetomodule...Met het proggen heb ik nooit problemen gehad dus ik denk niet dat ik daar iets fout doe. Voorheen kreeg ik bij het in- en uithalen van de kaart steeds de betreffende melding dat de kaart erin of uitgenomen werd en dat krijg ik nu ook niet meer te zien, kan ik die astonmod. uittesten ofzo????
goto Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Haal de astoncam er eens uit en blaas hem aan de achterkant eens schoon,misschien een stofje dat in de weg zit.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
SatWijchen Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 De module zit met een puntlasje aan elkaar Het wil nog wel eens zijn dat een puntlasje los gaat. <BR>Dus dan maakt je kaart geen goede verbinding met je module .<BR>Simpele oplossing even een beetje aandrukken en een plakbandje eromheen draaien.<P>groet van jim VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
Aanbevolen berichten