interpol Geplaatst: 30 juni 2010 Delen Geplaatst: 30 juni 2010 Weer een nieuwe emu-file voor de 8000 en de 8100. Geactualiseerde Emu voor de Strong: Ondersteund: Via3.x (Canalsat (ASTRA 19.2°E Provider:03282) en Via 2.6 Via 3.x Irdeto 2... Succes Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stronger Geplaatst: 1 juli 2010 Delen Geplaatst: 1 juli 2010 voor mij alweer een tijdje geleden dat ik iets veranderd heb en nu heb ik gezocht en gezocht maar ik kom er niet helemaal uit. wat kan ik hier mee misschien een beetje dom heb er nooit last van gehad maar kan eigelijk niet veel meer vinden hier op het forum jammer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 hallo iemand deze emu al aan de praat gekregen hoe moet ik de provider id invullen 062200 of 000622 ? en de sleutel bestaat volgens mij uit 36 tekens bij welke regel moet ik hem in vullen 02 04 06 ? mvg.jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 25 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2010 Het beste kan je even kijken bij stronghead.com volgens mij is er inmiddels al een nieuwe emu uit. In een topic daar staat uitgelegd hoe je de keys moet invullen. Keys staan daar niet bij ( is niet toegestaan). Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 25 september 2010 Delen Geplaatst: 25 september 2010 hallo interpol kan je mij wel vertellen op welke regels ik de sleutels moet in tikken {02 04 of 06} bedankt al vast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 26 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2010 Volgens mij zit het alweer dicht. Zodra weer open, dan zal ik even wat screenshots plaatsen. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 26 september 2010 Delen Geplaatst: 26 september 2010 zou mooie zijn een paar plaatjes en volgens mij is nl nog open en is bulsat 39e dicht dus ik wacht af dan kan ik het nog proberen bedankt al vast jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 28 september 2010 Delen Geplaatst: 28 september 2010 het is al gelukt provider id 062200 en de bloemen op 02 [16 tekens]en 03 [16 tekens] succes allemaal en bedankt jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2010 Bedankt voor de mededeling. Kortom, kan je voor de anderen vertellen wat je in je deco hebt zitten? Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jann Geplaatst: 29 september 2010 Delen Geplaatst: 29 september 2010 wat ik er in heb zitten is Sattracker 4.0 laden dan kanalenlijst dan emu 26-6-2010 dan patch voor de Nederlandse kaart [sECA 2PATCH of andere welke kaart je hebt op deze volgorde gedaan en in menu emu on gezet en emm block aan gezet als je alles er in heb zitten op je afstand bedienig + indrukken dan b dan 1 dan 0 indrukken voor iredeto dan b en + op slaan mvg jan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
interpol Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2010 Bulsat is ook open, alleen heb je daarvoor een andere emu-patch nodig (emu 22-8-2010) en dan is Canal digitaal weer dicht.. Openbox sg9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen