Gast Geplaatst: 23 juli 2002 Geplaatst: 23 juli 2002 Ik ben het zoeken echt zat, ik heb namelijk mijn funcards weggegeven met de gedachten dat ik het wel met mijn goldcards af kon. Ik vraag niet om file's wel zou ik graag willen weten of het mogelijk is om de seca en irdeto kanalen open te krijgen met een goldcard , al eerder las ik dat je zogenaamde irseto file's moest hebben deze kan ik helaas nergens meer vinden, waarschijnlijk is de goldcard verleden tijd, kan iemand mij toch nog helpen om mijn humie met interne allcam aan de praat te krijgen? Of weet iemand mischien waar ik in omgeving Amsterdam- Haarlem gewoon een winkel kan binnen lopen om een paar funcards te kopen? Groetjes, Ron
Gast Geplaatst: 23 juli 2002 Geplaatst: 23 juli 2002 Hoi ron, op mijn hummie doet de goldcard het prima met de files van koos, dus het werkt wel. misschien gaat het er iets fout met programmen. voor wat betreft de aanschaf van een funkaart. Zou ik niet eens de deur voor uitgaan maar gewoon een banner op deze site aanklikken en via internet betsellen. Scheelt tijd, geld en moeite suc6 Bob
FredjeV Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 Werkt irseto naar behoren? Rebox RE8500 V2.11.34
Hemant Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 Misschien is het tooltje van Johnnny wat voor je daar kan je namelijk je eigen irseto files genereren (dacht ik, gebruik het namelijk nooit). Kijk even bij download&links ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 Ook bij mij geen probleem, irseto files werken prima. Kun je zeggen wat er precies niet werkt. Heb zelf laatst ook problemen gehad met ontvangst van een aantal kanalen. Destijds verholpen met een nieuwe firmware versie en een nieuwe PCM list. Groeten
Gast Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 Bedankt Fred! je heb me ontzettend geholpen, al was het dan wel met pm. de Slagroomtaart staat morgen klaar, ik hoop dat hij niet geel en daarna groen word! Groetjes, Ron
Gast Geplaatst: 24 juli 2002 Geplaatst: 24 juli 2002 helaas! ik wilde je meer sterren geven , dit bericht kreeg ik:Je hebt dit lid gewaardeerd met 5.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen