Jan de Vries Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Sinds ongeveer 10 uur is er beeld. Beelden van Rotterdam en de tour.
Mrbeam Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Deze verbinding via DVB-T/UHF heeft niets met RTV Rijnmond te maken en is (zoals al eerder vermeld) enkel tbv verbinding naar de diverse schermen. De bron is de Franse Regie (World Feed). Hoe RTV Rijnmond z'n beeld bij hun regie krijgt weet ik niet. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje DVB-T in de regio, daar bedoelen ze Digitenne mee. Op Digitenne is TV Rijnmond alleen maar te zien in de regio groot-Rotterdam, of Zuid-Holland zuid zoals ze dat bij Digitenne noemen. Volgens Digitenne woon ik in Zuid-Holland zuid? Ik heb wel een identiteitscrisis wat dat betreft want ik zie ook Omroep Zeeland, Omroep Brabant en soms TV Utrecht. Ben ook een halve Vlaming en een heel klein beetje Waal denk ik. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen