Loek2 Geplaatst: 30 juni 2010 Geplaatst: 30 juni 2010 Ik heb momenteel een Dreambox 7000s en denk eraan om de overstap te doen naar de Vu+ Duo... Ik las HIER dat het mogelijk is dat je meerdere channels kunt opnemen terwijl je ook op de box op een andere zender kunt kijken... Maar heb je dan niet het transponder probleem? (op de dreambox kun je alleen kijken op een ander kanaal terwijl die opneemt van dezelfde transponder) Ik heb 3 sata drives (Maxtor 6y160m0, Samsung HD103UJ en Samsung HD501LJ) kan ik die intern aansluiten via de interne voeding van de Vu+ of moet ik dan nog een extra voeding hebben of aanpassingen maken?
Beheerder Michel Geplaatst: 1 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 1 juli 2010 Hier is al een lang topic over geschreven en die had je niet over het hoofd kunnen zien. Als je specifieke vragen hebt, stel je die in een nieuw bericht met een duidelijk onderwerp. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten