StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Upgrade vanuit de box gaf bij mij helaas fatale foutmelding, groen scherm en eindeloos herstarten. Heb nu de nieuwe opnieuw geflashed en nu werkt het goed, alleen moet ik nu veel zaken opnieuw installeren. Ik loop ook tegen het 'probleem' aan dat de beweging van de rotor niet wordt aangegeven. Iemand al ervaring trouwens met de Ryteg (?) plugin voor EPG? Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
FNONAMUS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Rytec werkt prima, nu ook in de 3.01 Ik heb 'm eerst ingesteld toen 1x manueel laten zoeken. X = actief (ik gebruik 'm alleen voor niet NL pakketten) Todays dummy is tomorrows expert!
StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Heb 'm er ook op gezet. Ik mag hopen dat de info op de harde schijf wordt weggeschreven, want het is veel data. Ik zag geen pad voor de opslag. Ben benieuwd. Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Goed FNONAMUS, Rytec staat er op, info voor Engels pakket binnen gehaald. Maar ik heb alleen now/next info in de gewone EPG. Tips? Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Rog Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Waar kan ik die Rytec info epg in de image vinden onder welke naam kan ik die downloaden?
StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Dag Toho, je kunt die informatie vinden in de begeleidende tekst. Via de blauwe knop naar de downloads en dan zoeken naar enigma2-plugin-extensions-xmltvimport Plugin installeren werkte bij mij probleemloos. Nu nog uitzoeken hoe ik 'm aan de gang krijg. Tips zijn welkom. Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Rog Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Ik heb manual opgeroepen hoelang duurd dat voordat epg up to date is? Ik heb epg binnen hoe zie ik hem dan op mijn box.
StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Dat is ook precies mijn vraag. Maar misschien moeten we een nieuw draadje beginnen, want het gaat om een onderdeel van deze image. Ik heb al een reboot gedaan, maar dat biedt ook geen soelaas. Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Gast Neo Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: Rog Ik heb manual opgeroepen hoelang duurd dat voordat epg up to date is? Ik heb epg binnen hoe zie ik hem dan op mijn box. Hoe lang het duurt, is afhankelijk van hoeveel sources je hebt geselecteerd (instellingen EPG Import). Nadat het inladen klaar is, kun je met "Graphical Multi EPG" onder blauwe knop genieten van meerdaagse EPG.
StevenS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van! Het werkt! Heb nu op de BBC en ITV-kanalen prima EPG. Alleen niet op ITV1 HD. Super plugin! Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Gast Neo Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: StevenS Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van! Het werkt! Heb nu op de BBC en ITV-kanalen prima EPG. Alleen niet op ITV1 HD. Super plugin! Ik zou Rytec, MiLo en Kabeltje bedanken. Alle credits zijn het hunne!!!!
Gast René VG Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Ziet er weer goed uit, heb enkel probleem met geluid via HDMI naar TV. Heb totaal geen geluid via de HDMI kabel behalve enkele seconden na het herstarten van de DB 8000 of na het uitzetten van de TV en daarna weer aanzetten, ook in dat geval heb ik enkel een paar seconden geluid. Geluid via optische kabel werkt wel normaal.
Rog Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Rytec, MiLo en Kabeltje bedankt het loopt als een trein.
StevenS Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Ook ik dank de makers van deze prachtige plugin. Hulde aan Rytec, MiLo en Kabeltje! Wat de image betreft: ik mis nu wel de melding van het draaien van de schotel. Heb a gezocht waar ik dat moet aanvinken. Krijg nu tijdens het draaien een foutmelding (afstemmen mislukt), maar na het bereiken van de gewenste positie gewoon beeld. Verder zit ik nog met de picons te knoeien, maar dat is van latere zorg. Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Toho_NL Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Origineel bericht van: StevenS Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van! Het werkt! Heb nu op de BBC en ITV-kanalen prima EPG. Alleen niet op ITV1 HD. Super plugin! Bij ITV1 HD ligt het eraan welke zender je geselecteerd hebt. Deze zender wordt een paar keer uitgezonden op de Astra 2 en voor de zender die oorspronkelijk 10000 heet (wat ITV1 HD is) haalt hij wel gewoon EPG op . Groeten, Toho_NL. 2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta 1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen