Ga naar inhoud


Kleine freezes vlaamse kanalen


hanskedrie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 180
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

toch bizar, ik heb gisteren naar canvas (nieuws-vranx) vt4 (NCIS) en vijftv (midsomer murders) gekeken en heb heel de avond geen enkele glitch gezien.

nu zijn het dus weer de HD kanalen die er last van hebben ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem hier ,

 

gisteren en eergisteren op een hd.. man man...net of ik gewoon een barslechte installatie heb.

en de freezes duren langer en langer.

 

ik denk dat we Willy zijn aanbod maar eens met zijn allen moeten bekijken.

 

uiteraard voor je aan de persbel trekt moet je toch bewijzen verzamelen.

 

mensen met een officiële ontvanger zouden al opnames kunnen maken om die te kunnen tonen ingeval men denkt dat het enkel de niet goedgekeurde ontvangers zijn die last hebben.

 

email verkeer zou moeten bijgehouden worden als bewijs van hun antwoorden die op geen bal trekken, of rond de pot draaien.

 

en uiteraard, één persoon kan weinig doen, het moet een mooi aantal mensen zijn die zich in NL en BE scharen achter hetzelfde standpunt.

 

dat ze kleur bekennen dat ze nu al maanden problemen hebben en het gewoon erger word terwijl ze continue de klanten van a naar z sturen.

 

Wie weet hoe je daar best aan begint en wie wil daar natuurlijk aan meewerken??? das altijd de vraag.

Ik zou het wel willen doen... smirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat gemakkelijker gaat voor de Nederlanders dan voor de Vlamingen, omdat zij nog altijd een aantal consumentenprogramma's (Radar, Kassa, enz.) op TV hebben, en bedrijven hebben niet graag dat ze daar in het nieuws komen.

Hier in Vlaanderen heb je alleen Volt (TV) en Peeters & Pichal (radio).

Volt is echter vaak veel te zacht voor de leveranciers, en P&P heeft ooit een programma over digitale TV gehouden dat meer op reclame leek dan wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot op heden had ik er niet zoveel last van gehad maar de laatste 2 dagen is het verschrikkelijk toegenomen zeker op de HD zenders, eerst valt klank effe weg wordt onmiddelijk gevolgd door een stilstaand beeld, mogen ze nu wel eens gaan oplossen of telenet heeft er weer een klant bij !

db8000 db800 db600 db500hd chanelmaster 1.20m draaibaar visiosat bigsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ernstig verslechterd op de HD-zenders, gisteren (23.08.10) glitches met geluiduitval gedurende 2 à 3 seconden op Canvas HD tijdens Extra Time.

 

Zo is het wel echt hinderlijk kijken.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het veel zal uitmaken, maar ik heb net een mail naar de vrt gestuurd om het probleem van de glitches op hun hd-zenders te melden en of zij als eigenaar van de publieke zenders geen druk op tvv kunnen uitoefenen om een bepaalde kwaliteit van distributie te bekomen?

De mededeling op de site van tvv dat er problemen zijn in de signalen is nu toch al meer dan 3 maanden oud.

Er mag toch een zekere redelijkheid verwacht worden in de tijdspanne om een oplossing te bedenken.

Ik heb er de algemene voorwaarden van tvv nog eens op na geslagen, maar blijkbaar heeft tvv zichzelf nogal wat voorrechten toegemeten.

De laatste dagen kan je het kijken naar de hd-zenders van de vrt moeilijk nog genieten noemen (onafgezien de inhoud)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Inderdaad ernstig verslechterd op de HD-zenders, gisteren (23.08.10) glitches met geluiduitval gedurende 2 à 3 seconden op Canvas HD tijdens Extra Time.

Zo is het wel echt hinderlijk kijken.

Greets


Hier net hetzelfde meegemaakt is bijna niet meer te bekijken

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan stel ik voor dat alle tv-vlaanderen gebruikers een mailtje sturen naar Tv-vlaanderen met deze opmerking.

 

komt daar geen reactie op dan kunnen we aan de hand van onze email volgens mij wel wat doen hoor.

 

benieuwd of ik ooit een antwoord terug kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vernam daarnet van een telenet klant dat zij ook deze fenomenen hebben op één hd en kanvas hd.

 

dus het zou dan hoogstwaarschijnlijk niet om een tv-vlaanderen probleem gaan op deze zenders toch.

 

nog telenet of belgacom mensen hier die dat bevestigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
ik vernam daarnet van een telenet klant dat zij ook deze fenomenen hebben op één hd en kanvas hd.

dus het zou dan hoogstwaarschijnlijk niet om een tv-vlaanderen probleem gaan op deze zenders toch.

nog telenet of belgacom mensen hier die dat bevestigen?

Ik kijk via kabel op Dreambox naar de VRT (en al wat ongeëncrypteerd is), als ik rechtstreeks kijk is het vooral Cavnas HD.
Ik heb het nog niet opgemerkt.
Ik ben nu Terzake aan het kijken (het nieuwsgedeelte, de rest zal ik niet bekijken).
Straks zal ik ook "De Canvascrack" bekijken.
Als iemand dat bekeen heeft en glitches gezeien heeft, kan ik bevestigen of ontkennen of het hier op kabel ook was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...