peterksr Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 hallo, zou iemand mij kunnen vertellen of het veilig is om via paypall iets te laten betalen aan mij ? ik wil namelijkiets verkopen maar de koper vraag om via paypall te kunnen betalen,nu heb ik zo'n rekening maar heb er zelf alleen maar mee betaald. gr peter 1 maal VU+ DUO +
kriebie Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Zie deze discussie (met ervaringen van zowel kopers als verkopers) en trek je concusies. Ik ben er zelf toe genegen om alleen van Paypal gebruik te maken als er echt geen andere mogelijkheid bestaat, en als vaststaat dat de andere partij betrouwbaar is. Ik zou zeggen, vraag om een normale bankoverschrijving (binnen de hele EU of in ieder geval eurozone gratis), cash betaling, of rembourszending. Als de andere partij op Paypal blijft aandringen zou dat voor mij zelfs voldoende reden zijn om helemaal van de transactie af te zien.
PaulCl Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 In se niet gevaarlijk maar redelijk duur. Voor betaling is het minder gevaarljk dan rechtstreeks met een creditkaart omdat PayPal midden tussen koper en verkoper zit en je gegevens enkel door een betrouwbare partij bekend zijn. Als je met internationale bankoverschrijving kan werken duurt dit wat langer maar binnen EU met BIC/IBAN codes is dit tot een zeker (groot) bedrag gratis. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Miauw Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ja en Nee. Ja het is veilig, maar mits je verstuurt naar het betaal adres, dus niet een ander aflever adres. Maak zo wie zo en foto van wat je wilt versturen, het liefst met serienummer of een ander herkenbaar punt. Verstuur een pakket verzekerd, dan moet de koper een handtekening zetten, dit is meestal beperkt duurder, maar wel te overzien. Wie de kosten van (verzekerde) zending en paypall moet betalen is wat jij met de koper afspreekt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gerard 76 Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Laten we maar verder discussieëren in het draadje wat kriebie aanhaalde, is wel zo overzichtelijk... klik Deze gaat daarom dicht.
Aanbevolen berichten