Ga naar inhoud


[Pioneer] primiere kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

hoi mensen,

 

ik heb een vraag die voor jullie mischien een domme vraag is maar,

waarom kan ik geen primiere kanalen bekijken ?

 

mijn reciever heeft nieuwe firmware V4.38 voor de bct14xx en ik gebruik de files die op de bekende thorbe... site staan die bedoeld zijn voor de primiere kanalen (irdeto)

overigens alle andere kanalen werken wel goed.

 

wie kan en wil mij helpen.

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom solair,

 

Met je 4.38 zijn de EMTEC files (2.2) aan te raden. Zijn te vinden op de FUS of vkey. (Draaien zonder problemen..)

 

Grtz,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De multicam uitvoering van Dynamit (en natuurlijk de afgeleide NL versie van MikeVl) werken met de zgn. multicam files. Bij de polen zijn oa de Kuba en EMTEC files te vinden alsmede de multicam editor. De meeste premiere kanalen zullen dan werken, maar de Superdomes heb ik nog niet aan de gang gehad.

 

Succes

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dank jullie voor de snelle reactie !

maar ik ben nog niet bekend met alle begrippen hier op het board.

ik dan ook geen idee met wat jullie bedoelen met de EMTEC files (2.2)

de afkorting fus zegt me ook weinig.

kunnen jullie mij daar opheldering over geven, of de richting waarin ik moet zoeken.

 

mijn dank is groot.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satori,

 

ik heb jou kanalenlijst erin zitten, met de f1 kanalen maar krijg daar geen beeld op met emtec 6 in 1. premieres doen het wel allemaal maar de f1 niet, deze geven bij info aan dat het pools of italiaans is. kan het zijn dat er de verkeerde instaan omdat ik bij de philips wel beeld heb en alles duits is bij info. ik heb al geprobeerd om van een andere lijst voor andere pioneer type erbij te zetten maar dat gaat niet op de een of andere manier.

 

p.s. boes80 had mij hier geen antwoord op gegeven misschien over het hoofd gezien.

 

alvast bedank paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Tot afgelopen zondag kon ik de meeste Premiere kanalen ontvangen; sinds gisteren een beduidend aantal minder. o.a de Premiere direct2 en erotik kanalen zie ik niet meer (zwart beeld).

Verder heb ik nog een vraag over de K1-K12 kanalen.

Ook hiervan staan er sinds gisteren een paar op zwart en het valt mij op dat er op diverse K-kanalen (o.a. 1) bijna altijd promo-uitzendingen te zien zijn.

Ook K2 zend Shrek aan een stuk uit. Is dit normaal ?

Groetjes,

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wim,

 

Volgens mij zijn er vanaf afgelopen maandag nieuwe keys voor premiere.

 

Gisteren de EMTEC van 23-7 op mijn funkaart gezet en geen problemen.

 

Dit is misschien een suggestie.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nog een keer.

 

Ik heb ook het idee dat er op de K kanalen, getest wordt met nieuwe provider id's. (Waarschijnlijk voor S*C*2)

 

Maar ik kan het mis hebben.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Heb vandaag de EMTEC 24-07 er op gezet en nu heb ik wel meer kanalen maar niet allemaal. o.a. Premiere Erotiek en erotiek 2 niet.

Ik heb ze gedownlaod van de FUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me vegist: Het was Emtec 2207 die goed werkte voor de erotiek kanalan. Ze werken ook nu nog (24 juli 15:25 uur).

 

Vwb de F1 kanalen. Ik heb een check gedaan op mijn lijst en heb inderdaad alle F1 kanalen, behalve de portal, op zwart. (Portal is een van de basis sport kanalen van Premiere.)

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

f1 heb ik er ook wel instaan bij info © krijg ik een paarse balk in beeld geeft ook aan van bolide of cocpit, maar als er uitzending is zoals zondag j.l. heb ik er geen beeld op.

 

als ik de transponderlijst pak van jou lijst en die van een pioneer 100 zit er nogal verschil in de cijfertjes, of maakt dit niets uit.

 

groetjes paddy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...