JohnT Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Hoi, Na een lange tijd van geen gebruik weer uit de kast gevallen samen met een CAS2+ programmer. De huidige status is UCAS 3.1. Ik had het idee opgevat om weer eens wat te proberen met deze cam. Wat is op dit moment het handigste vertrek punt? Ik zelf zat te denken (ook omdat ik hier op dit forum regelmatig lees; gewoon de originele software werkt goed met een originele CD seca kaart) om de ZCAS firmware erin te zetten, simpel maar dat valt tegen. Waarschijnlijk moet er eerst iets anders gedaan worden want ZCAS1 of ZCAS1.1 werkt niet meer. Kennelijk is er (lang geleden) tijdens het installeren van de UCAS firmware meer gebeurd dan alleen maar een flash update. Al zoekende op het internet kom ik alleen maar dezelfde flash files tegen in allerlei ZIPs en RARs en lijk het wel of de Matrix Reborn een vage schim is uit het verre verleden want de meeste links lopen uit op een error404. Is er hier nog iemand die mijn wat opweg kan helpen of zegt dit of dat werkt nu het beste als firmware op deze cam. mvg, John Philips DBoxII-ide sat, Sagem DBoxII-ide cable, Nokia DBoxII cable, Sky Digibox, Samsung DCB-9401R, Topfield TF5300k, DCB-H360R.
Terradon Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Hoi, Beste is zcas 1.1 ergens ophalen zip of rar file uitpakken, met je cas de module wissen zie je veel fouten dan een paar keer wissen, daarna uitgepakte bestand laden en schrijven naar je module, verifiëren en kijken maar met je seca 3 kaart. Gebruik er zelf twee voor cd kaart en tvv kaart. Groetjes.............
Gast Kimble Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Een werkende ZCAS1.1 heb ik voor je Matrix Reborn. Werkt iig met Seca3 Zie bijlage. zcas1-1.zip
JohnT Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 Ik ga het nog eens proberen van het weekend met het hierboven geplaatste file, alvast bedankt voor de hulp, ik laat binnenkort nog even het resultaat weten. Philips DBoxII-ide sat, Sagem DBoxII-ide cable, Nokia DBoxII cable, Sky Digibox, Samsung DCB-9401R, Topfield TF5300k, DCB-H360R.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen