patch Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik heb een dreambox 800 hd pvr met newnigma2 filmware de box draait perfect maar nu heb ik een externe hardeschijf( USB ) Maxtor 200-GB aangekoppeld en via het menu geformateerd de dreambox herkent de hardeschijf , maar nu heb ik 3 films er op gezet via DCC dat ging ook goed maar nu het probleem de film met een AVI bestand herkent die niet de film met MKV bestand herkent die wel en speel die ook af maar geen geluid en de laatste film een MOV bestand die speelt die wel af en ook geluid .. oja ik speel de films af met de mediaspeler in het menu . waarom krijg ik bij de MKV bestand geen geluid en is hier een oplossing voor of moet ik iets veranderen .....
HarR_99 Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 MKV met DTS geluid ? kijk hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1862302/1 DM8000 - Open Pli Visiosat BiSat - 19.2E, 28.2E, 23.5E
patch Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Geplaatst: 2 juli 2010 ik kom hier niet uit ? zijn er nog andere handelingen hoe je een film kunt kijken op je dreambox uit en externe schijf. of via je vlc player .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen