Gast barbara Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 Ik heb een diablo cam in de kast liggen. (denk diablo1) Kan ik hier nog wat mee. ik heb hem geformateerd met de cas3 en met cis 8.71. waar haal ik stealth vandaan? wie kan mij helpen? Ik wou hem gebruiken met de topfield 4000pvr
koot Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 probeer eens (mag geen linkie plaatsen denk ik) te googleen op ***ongewenste_url*** domein is .be
satencom Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 je moet even zoeken op diablo 1 cam firmware in google Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
bellejt Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 je hebt PM Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen