Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Weet er iemand,of het mogelijk is een file die bestemd is voor humax/hyhundai/nokia enz.te veranderen ,en hoe dit kan gedaan worden met picbined ,om alzo deze te kunnen gebruiken op de strong v9 of de philip's v9.

Thanks en de groetjes van ***ongewenste_url*** [color:"brown"] [/color]

Geplaatst:

***ongewenste_url***, ik weet dat je hier zeker niet voor het eerst zit, het zal dan ook wel een domme opmerking van me zijn. Maar weet je dat duwgati wat dingen aangevuld heeft op zijn site die gaan over coderingen etc.???? Misschien kom je er via die manier achter??? Maar misschien heb je dat allang gezien en klets ik weer uit mijn nek. In dat geval sorry

Suc6

Geplaatst:

Hallo Jan,

Alvast bedankt voor je antwoord.Het is zo dat ik zeer regelmatig kijk bij Duwgati,omdat ik dit één van de beste site’s is voor ons satliefhebbers .

De vraag die ik echter stelde is bij Duwgati ook niet zo onmiddellijk te vinden,daar dit misschien niet één zo alledaagse vraag is.

Ik denk dat het probleem op te lossen is in het picbined program ,(dump) door de één of andere regel te veranderen,maar de vraag is welke regel en wat veranderen.

Groetjes van ***ongewenste_url***.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen