Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus

Nou dan is er iets aan de hand met jouw box, ik heb echt geen last van overmatige warmte, ook niet in stand-by als de fan uit staat.
Heb je de nieuwe box met de zwarte afstandsbediening?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nee, met de witte afstanbediening, in Pli ingesteld dat de fan uit moet als de box in standby staat.

gaat goed.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Nee, met de witte afstanbediening, in Pli ingesteld dat de fan uit moet als de box in standby staat.

gaat goed.

idem met VTI
Geplaatst:

ik heb ook een probleem met de warmte als hij een nacht in de stand-by heeft gestaan start hij s'morgens niet op.

3x opnieuw opstarten en dan werkt hij weer.

ik heb ook een zwarte.

Geplaatst:

gaat goed.
Nou, dat is dus de discussie waar het over gaat, de boxen met de oude witte AB hebben daar geen last van.
Het gaat dus om de nieuwe boxen met de zwarte AB die dus erg warm worden wanneer de box in standbye staat met de ventilator uitgeschakeld.

En of ik er nu Pli, VTi of een andere image op zet, dat maakt dus niet uit....

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Gast linuxman
Geplaatst:

Hier 2x een VU+ Duo met beiden de zwarte AB en vooralsnog geen enkel probleem met warmte...

Geplaatst:
Origineel bericht van: linuxman
Hier 2x een VU+ Duo met beiden de zwarte AB en vooralsnog geen enkel probleem met warmte...

Ook niet met de ventilator uit in standbye stand???
..want daar gaat het onder andere in het topic over.

Gast linuxman
Geplaatst:

Ventilator staat inderdaad uit in de standby stand.

hddtemp /dev/sda laat in standby een temperatuur van 41 graden celcius zien. Deze stijgt overigens tijdens gebruik niet of hooguit 1 graad.

Gast linuxman
Geplaatst:
Origineel bericht van: drz

gaat goed.
Nou, dat is dus de discussie waar het over gaat, de boxen met de oude witte AB hebben daar geen last van.
Het gaat dus om de nieuwe boxen met de zwarte AB die dus erg warm worden wanneer de box in standbye staat met de ventilator uitgeschakeld.

En of ik er nu Pli, VTi of een andere image op zet, dat maakt dus niet uit....

Wat is hardwarematig het verschil tussen de boxen met een zwarte en witte afstandsbediening?

Geplaatst:
Origineel bericht van: linuxman

Wat is hardwarematig het verschil tussen de boxen met een zwarte en witte afstandsbediening?
De voeding blijkbaar, aangezien sommige modellen met de zwarte AB en de laatste levering nogal warm (kunnen) worden.

Maar ik heb de 'witte' box hier niet, anders had ik ze naast elkaar gelegd en gefotografeerd.
Misschien dat iemand met een witte AB-box zin heeft om een foto te maken van de binnenkant, dan maak ik een foto van die van mij. (de binnenkant van de box dan) laugh

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Hier wat foto's van de box met witte AB

P1020479.JPG

P1020484.JPG

P1020488.JPG

Geplaatst:

Ik kan geen bijlages meesturen frown

Moet ik eerst mijn foto's weer ergens op een publieke website zetten, of is er een manier om rechtstreeks foto's te plaatsen?

Geplaatst:

Sorrie voor de kwaliteit, maar ik moet het even met mijn telefoon doen.

post-2167-1318261065,0738_thumb.jpg

post-2167-1318261065,3134_thumb.jpg

post-2167-1318261065,5619_thumb.jpg

post-2167-1318261065,8074_thumb.jpg

Geplaatst:

Kwaliteit is voortreffelijk hoor!

Is er eigenlijk geen reactie van VU op dit probleem of zijn ze er niet mee bekend?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen