stefan.wolfrum Geplaatst: 1 juli 2010 Geplaatst: 1 juli 2010 hoi, ik had nu voor het eerst een opname die niet goed is, het geluid is sneller dan het beeld, de film duurt dik 2 uur en op het laatst wordt dat wel een rare vertoning? eea is opgenomen van film1, en ik keek niet, maar neem niet aan dat de originele uitzending zo was... weet iemand hier iets over te zeggen? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Peter Holland Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 HoiHoi, Ik heb laatst snachts gekeken naar de film Torque op film1 en daarbij liep tijdens de uitzending het geluid niet gelijk met het beeld. Dus het komt blijkbaar vaker voor bij film1.
Tonskidutch Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 was ook bij millenium 1 en 2 komplete choas bij cd klik ciao Second Life Mungo Parker
stefan.wolfrum Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Geplaatst: 2 juli 2010 kijk, dat is nou leuk. het betreft milennium2 dus hoef ik me geen zorgen te maken over de vu. dank voor de info overigens heb ik het einde wel. alleen ca 10 seconden later dan het geluid. de aftitelsong is al ruim begonnen als de helikopter nog moet landen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen