Ga naar inhoud


Nederland - Brazilie (The match of the Year)


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Leuk om eeuwige S4A roem te hebben :D

 

Nu hopen dat mijn andere voorspelling ook uitkomt:

 

Finale Nederland - Duitsland --> 2-0 voor de Oranje Leeuwen laugh

 

Argentinie mag ook in de finale, we hebben met beiden nog een appeltje te schillen na de verloren WK-finales van 1974 & 1978, alhoewel we uiteraard in 1998 al revanche hadden genomen op de Argentijnen na de wonderschone doelpunt van Bergkamp wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Leuk om eeuwige S4A roem te hebben :D

... alhoewel we uiteraard in 1998 al revanche hadden genomen op de Argentijnen na de wonderschone doelpunt van Bergkamp wink


Wat een goed elftal hadden we toen, hopelijk krijgen we in de halve finale een glimp van dat voetbal te zien.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste minuten van de match op de luchthaven van Istanbul gezien, in een bar en toen het afgelopen was kwam er een daverend aplaus en gejoel van de menigte. Iedereen was voor NL.

Ik heb mijn drankjes niet hoeven betalen... :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Ik heb de laatste minuten van de match op de luchthaven van Istanbul gezien, in een bar en toen het afgelopen was kwam er een daverend aplaus en gejoel van de menigte. Iedereen was voor NL.
Ik heb mijn drankjes niet hoeven betalen... :D

Ja nu heb je zeker niet vertelt dat je eigenlijk een duitser bent hé cry


Hij heeft zijn rijbewijs niet laten zien. smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: winwiz
Hij heeft zijn rijbewijs niet laten zien. smile


Dat doet ie alleen als Duitsland wereld kampioen wordt. :D


In dat geval hoeft hij zijn rijbewijs niet te tonen, aangezien wij Nederlanders toch de finale winnen wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Wie had dat gedacht na die eerste helft!

Wel veerkracht hoor, en het spel kan nog een stuk beter.

Klopt corners nemen bijvoorbeeld.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag ook voor Duitsland, ik ben een fan van de Bundesliga, één van de meest succesvolle competities ter wereld. Ik ben vorig seizoen twee keer naar een wedstrijd geweest in Mönchen Gladbach en Dortmund.

 

Wat een feest was dat zeg! En geen enkele agressie. Daar mogen de capuchon klojo's in Nederland een voorbeeld aan nemen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over Nederland: een groot winstpunt is de volwassenheid en vooral de leepheid van deze ploeg. Ze laten zich niet meer zo provoceren als tijdens de veldslag tegen Portugal 4 jaar geleden.

 

Sterker nog: ze provoceren nu zelf! Met name Van Bommel en Robben, Robben is vaak geraakt maar vaak ook niet of nauwelijks en steeds vloog hij een meter de lucht in. Die Dunga had het niet meer en ook de spelers van Brazilie waren helemaal van slag.

 

Daar kan ik dan ook wel van genieten, dan maar geen mooi voetbal.

 

Overigens mogen die Robinho nog wel even op dope testen, ik heb ook even voor de spiegel geprobeerd zo'n gezicht op te zetten, is me niet gelukt!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Op naar Uruguay, die zonder onze Amsterdamse vrind de duikelaar spelen.

 

Weg naar de finale ligt open. Het kwartje viel nu zowaar eens onze kant op!

 

Urugay een makkie? Eerst zien dat ze er over geraken, zou nog dik kunnen tegenvallen.

 

Voor Brazilië was Nederland OOK een makkie, maar de snelste weg vanuit Zuid-Afrika naar Nederland is onderschatting van de tegenstander.

 

Schat Urugay even hoog in als Brazilië, kom je nooit niet bedrogen uit...

 

M.v.g.

 

Eddy Vl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...