JosFop4Sat Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ze zijn van harte welkom, onze oosterburen..... You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Greatone Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Leuk om eeuwige S4A roem te hebben Nu hopen dat mijn andere voorspelling ook uitkomt: Finale Nederland - Duitsland --> 2-0 voor de Oranje Leeuwen Argentinie mag ook in de finale, we hebben met beiden nog een appeltje te schillen na de verloren WK-finales van 1974 & 1978, alhoewel we uiteraard in 1998 al revanche hadden genomen op de Argentijnen na de wonderschone doelpunt van Bergkamp * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
paqbro Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Greatone Leuk om eeuwige S4A roem te hebben ... alhoewel we uiteraard in 1998 al revanche hadden genomen op de Argentijnen na de wonderschone doelpunt van Bergkamp Wat een goed elftal hadden we toen, hopelijk krijgen we in de halve finale een glimp van dat voetbal te zien. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb de laatste minuten van de match op de luchthaven van Istanbul gezien, in een bar en toen het afgelopen was kwam er een daverend aplaus en gejoel van de menigte. Iedereen was voor NL. Ik heb mijn drankjes niet hoeven betalen... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Je zal maar een woonboot hebben in Amsterdam............... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
winwiz Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Ik heb de laatste minuten van de match op de luchthaven van Istanbul gezien, in een bar en toen het afgelopen was kwam er een daverend aplaus en gejoel van de menigte. Iedereen was voor NL. Ik heb mijn drankjes niet hoeven betalen... Ja nu heb je zeker niet vertelt dat je eigenlijk een duitser bent hé Hij heeft zijn rijbewijs niet laten zien. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Johan45 Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: winwiz Hij heeft zijn rijbewijs niet laten zien. Dat doet ie alleen als Duitsland wereld kampioen wordt. Vult u rustig aan !!!
Greatone Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: winwiz Hij heeft zijn rijbewijs niet laten zien. Dat doet ie alleen als Duitsland wereld kampioen wordt. In dat geval hoeft hij zijn rijbewijs niet te tonen, aangezien wij Nederlanders toch de finale winnen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Vandaag ben ik voor Duitsland: Don´t cry for me Argentina...! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
gigantaandemuur Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Neptunus Wie had dat gedacht na die eerste helft! Wel veerkracht hoor, en het spel kan nog een stuk beter. Klopt corners nemen bijvoorbeeld. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik ben vandaag ook voor Duitsland, ik ben een fan van de Bundesliga, één van de meest succesvolle competities ter wereld. Ik ben vorig seizoen twee keer naar een wedstrijd geweest in Mönchen Gladbach en Dortmund. Wat een feest was dat zeg! En geen enkele agressie. Daar mogen de capuchon klojo's in Nederland een voorbeeld aan nemen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Nog even over Nederland: een groot winstpunt is de volwassenheid en vooral de leepheid van deze ploeg. Ze laten zich niet meer zo provoceren als tijdens de veldslag tegen Portugal 4 jaar geleden. Sterker nog: ze provoceren nu zelf! Met name Van Bommel en Robben, Robben is vaak geraakt maar vaak ook niet of nauwelijks en steeds vloog hij een meter de lucht in. Die Dunga had het niet meer en ook de spelers van Brazilie waren helemaal van slag. Daar kan ik dan ook wel van genieten, dan maar geen mooi voetbal. Overigens mogen die Robinho nog wel even op dope testen, ik heb ook even voor de spiegel geprobeerd zo'n gezicht op te zetten, is me niet gelukt! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Eddy VL Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Citaat: Op naar Uruguay, die zonder onze Amsterdamse vrind de duikelaar spelen. Weg naar de finale ligt open. Het kwartje viel nu zowaar eens onze kant op! Urugay een makkie? Eerst zien dat ze er over geraken, zou nog dik kunnen tegenvallen. Voor Brazilië was Nederland OOK een makkie, maar de snelste weg vanuit Zuid-Afrika naar Nederland is onderschatting van de tegenstander. Schat Urugay even hoog in als Brazilië, kom je nooit niet bedrogen uit... M.v.g. Eddy Vl
Greatone Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Wat een start van die Duitsers!! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
klaas Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Und das ist eins. Maar die Brazilianen begonnen gisteren ook goed, dus die Duitsers moeten wel hun hoofd erbij houden. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Aanbevolen berichten