vGnp Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Origineel bericht van: Cookiesmonster Ja, dat is handig gezegd. In het menu zie ik alleen http adressen voor plaatjes. Ik moet dus aan de gang met flickr oid. Bestandsbeheer vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Cookiesmonster Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 Hier zijn ze dan, de foto's Volgens de monteur is mijn wandbevestiging niet stevig genoeg. Door de warmte kan hij namelijk zakken en als dit dit maar enkele milimeters op een afstand naar de sateliet is dat natuurlijk veel en veel meer. Morgen komen ze de wandbeugel vervangen voor een voet met tegels. Ben benieuwd... Ik zal nieuwe foto's plaatsen als het allemaal staat. Het uploaden van foto's via bestandbeheer is nog niet gelukt. Ik kan ze wel uploaden maar weet nog niet hoe ik ze in mijn bericht krijg.
vGnp Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: Cookiesmonster Morgen komen ze de wandbeugel vervangen voor een voet met tegels. Ben benieuwd... Dan wachten we dat even af. Origineel bericht van: Cookiesmonster Het uploaden van foto's via bestandbeheer is nog niet gelukt. Ik kan ze wel uploaden maar weet nog niet hoe ik ze in mijn bericht krijg. Zodra je al de foto's hebt toegevoegd, en hebt geklikt op klaar met toevoegen van bestanden, dan staan ze in het bericht. Je ziet ze alleen niet bij Bericht Voorbeeld vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tech Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Als ik alleen al de stand van de beugel vergelijk met de regenpijp op de achtergrond lijkt me het geheel niet echt mooi waterpas staan. Dat is wel een vereiste als je tenminste de tool van Visiosat gebruikt hebt om de LNB's op de juiste plek te zetten. Inderdaad is het een strakke aktie de beugel te vervangen voor een tegelpoot variant, die is veel stabieler. Pli Core Member
Cookiesmonster Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 Daar is tie dan... de nieuwe opstelling
Cookiesmonster Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Geplaatst: 14 juli 2010 Dankje... ben er ook heel blij mee. Jammer is alleen dat door de storm afgelopen week er een plank van de buren om mijn LNB's is gewoeid...#$(&(*T% Ik ben nu het geluid kwijt op een aantal HD kanalen. Vandaag komt de monteur (weer)
Cookiesmonster Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Geplaatst: 16 juli 2010 Hm... klap is toch harder geweest dan verwacht. Monteur is nu al 3x geweest en ik kom niet verder dan 3300 kanalen terwijl ik er de eerste keer bijna 5000 had. Weet iemand hoe ik kan zien op de dreambox of de sateliet goed afgesteld staat en wat de ontvangst zou moeten zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen