satencom Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 ik denk dat het niet meer door gaat want hij heeft zijn laptop te koop gezet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Madshark Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Misschien niet meer van toepassing op de TS, maar wellicht voor de rest. De goedkope <25euro DVB-T sticks werken prima voor NED1,2,3 en regionale zenders. Overige zenders kun je ook prima kijken als je de digitenne smartcard in een dreambox (maakt niet uit welk model) steekt en via een cardshare protocol de kaart via het netwerk uitleest.
Gast wanderer Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 maar dat was de vraag niet van de topicstarter....
Gast Kimble Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Raas heeft de juiste oplossing gegeven. De Topcistarter wil zijn KPN-Digitenne-Tuner aansluiten op zijn laptop. Dit moet middels een capture systeem. Voor de Medion die een Expresscardslot heeft ipv een PCMCIA is er wel een Expresscarsslot DVB-T ontvanger, maar daar draait het niet om. Nu is het Tuner > Capture > Laptop Mocht de topicstarter een Medion Expresscard DVB-T ontvanger willen hebben (Alleen FTA), dan kan ie die van mij overnemen. PM heb k hem al gestuurd.
satencom Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 kimble nu zeg je dat raas het goede antwoord gaf dat is in zo ver wel waar maar als hij Video grabber koopt zit er in de meeste gevallen soft ware bij dat geen volledig beeld op het scherm geeft het is er wel dan is het software behoorlijk duur, van daar mijn oplossing een TV tunerkaart Audio & TV is ook nog goed koper, jou voor stel kan ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satvet Geplaatst: 13 juli 2010 Geplaatst: 13 juli 2010 Origineel bericht van: wanderer als de laptop een AV-in aansluiting heeft zou dit moeten lukken.... @satvet lezen blijft moeilijk.... hij wil zijn digitenne box aansluiten op een laptop... Had er bij moeten zetten: Veel simpeler/goedkoper is: ....... Wat hij wil, kan wel maar is omslachtig, met meer hardware, minder flexibel, crash gevoeliger, kwalitatief minder en waarschijnlijk ook duurder dan zo'n sticky en eventuele cardreader. Tenzij de laptop een ingang heeft die past bij de box.
Gast marceldegroot Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Digitenne kijken op je laptop is mogelijk met terratec H7 kaartlezer en dvb stick in 1 deze is te koop bij de Groote rode elektronica zaak Vriendelijke groet
Gast aart44 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: marceldegroot met terratec H7 kaartlezer en dvb stick in 1 Ja ik zie het bij de H7 zit geen antenne maar in totaal kost het een paar centen je bent een 180 euro kwijt aanschaf H7 conax cam en Digitenne smartkaart.
Gast marceldegroot Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 antenne zit in het kastje verwerkt maar toch een oplossing
EdjeKroketje Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: aart44 Ja ik zie het bij de H7 zit geen antenne maar in totaal kost het een paar centen je bent een 180 euro kwijt aanschaf H7 conax cam en Digitenne smartkaart. De vraag was ook niet wat het kost, maar of het mogelijk was
Gast aart44 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje De vraag was ook niet wat het kost, maar of het mogelijk was Dat was toch al langer mogelijk bijvoorbeeld met een Anysee E30. Ook een niet budget oplossing!
Gast wanderer Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 dus de Digitenebox van KPN aansluiten op de laptop dat was de vraag......
Gast aart44 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: wanderer dus de Digitenebox van KPN aansluiten op de laptop dat was de vraag...... Inderdaad gelijk het eerste antwoordt in dit topic ging het al mis we zijn afgedwaald. Dus we kunnen stellen dat een KPN Digitenne ontvanger aansluiten op een laptop normaal gesproken niet kan.
EdjeKroketje Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Nou ik doe dat met een video input dingetje van 3 tientjes. geluid en video met cinch uit de STB en terug in je Laptop.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen