Ga naar inhoud


HD-aanbod van CanalDigitaal voor SettopBoxAbonnement


Gast Katz

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat kan bij Canaaldigitaal ook, voor 5 Euro per maand kan je HD erbij nemen.

 

Alleen was er sprake van 6 maanden gratis HD kijken bij het opwaarderen van je "basis" pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ceesv
Alleen was er sprake van 6 maanden gratis HD kijken bij het opwaarderen van je "basis" pakket.

....en bij het 'verlengen' van het bestaande duurdere HD pakket (á € 9,95 p/m).
Ik had het oude HD pakket incl. de daarbij behorende Themakanalen tijdig opgezegd.
Vlak voordat het oude HD abo was verlopen (omstreeks mei) werd ik gebeld met de vraag of ik het HD abo wilde 'verlengen' waarbij 6 maanden gratis en daarna € 5,= per maand.
Hier hoefde ik niet lang over na te denken, scheelt nogal aan te betalen abonnementskosten.
Dus vanaf mei betaal ik nu € 9,95 voor het basis- en HD pakket en vanaf november betaal ik dan € 14,95.

Tot mei betaalde ik voor hetzelfde pakket € 19,95.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik begrijp iets niet. Kan iemand mij het verschil tussen deze twee opties uitleggen?

 

1. U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

U ontvangt een factuur voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

 

2. U hebt het STBP-pakket en verlengt uw abonnement

U wilt uw huidige pakket behouden en u verlengt uw abonnement . U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

U ontvangt een factuur voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso.

 

Als ik niets verander dan betaal ik nu ook al 1 keer per jaar per incasso.

CD probeert me misschien een over te halen naar een ander abonnement, maar ik wil mijn goedkope stbp pakketje gewoon houden.

Waarom deze keuze-optie? Zit er een addertje onder het gras bij optie 2?

Met andere woorden waarom 39 euro betalen ipv 15?

 

En 'last but not least': is het überhaupt nodig een andere kaart aan te schaffen? Ik heb geen HD ontvanger, en zolang hij het blijft doen ga ik hem niet vervangen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stpb

'last but not least': is het überhaupt nodig een andere kaart aan te schaffen? Ik heb geen HD ontvanger, en zolang hij het blijft doen ga ik hem niet vervangen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.


Ik kan me voorstellen dat de gewone man die niet op Sat4All bekend is dit soort aanbiedingen helemaal lastig vind.
Als je geen HD ontvanger hebt moet je dit natuurlijk nooit doen !

Wat betreft de keuze :
Optie 2 lijkt misschien goedkoper,maar dat is het waarschijnlijk niet. Je krijgt namelijk dan 2 rekeningen : 15 Euro
+ de kosten van 1 jaar settopboxpakket. Er staat niets bij over verrekening van al betaalde maanden.


En of het verstandig is om Settopbox op te zeggen ?

Persoonlijk vind ik van wel, Ruim 1 jaar gelden hebben we die paar commerciele zenders eruit gegooid en die hebben we nog geen dag gemist.
Zolang we maar Nederland 1/2/3 + de Regionalen + De Duitse zenders kunnen ontvangen...

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben overgegaan naar setop pakket met seca 3 kaart.

abbo geld word keurig verrekend,niets aan de hand.

 

ik zie de problemen niet.

lees wel veel negatieve dingen over CD,maar ik kan niets negatiefs ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee

Wat betreft de keuze :
Optie 2 lijkt misschien goedkoper,maar dat is het waarschijnlijk niet. Je krijgt namelijk dan 2 rekeningen : 15 Euro
+ de kosten van 1 jaar settopboxpakket. Er staat niets bij over verrekening van al betaalde maanden.

Maar dat valt uit te zoeken. Angst is meestal een slechte raadgever.
Mail CDS, zou ik zeggen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee

En of het verstandig is om Settopbox op te zeggen ?

Persoonlijk vind ik van wel, Ruim 1 jaar gelden hebben we die paar commerciele zenders eruit gegooid en die hebben we nog geen dag gemist.


Roerend met je eens! Ik mis de RTL's en SBS'en ook geen dag. Niets wat ik al niet op de vele ITV en Channel 4 kanalen kan zien en die zijn gewoon free to air.

Zo zou het natuurlijk ook in Nederland moeten zijn, maar wij slikken hier nou eenmaal alles. Een station dat via de reclame door de kijker wordt bekostigd, waar je dan vervolgens voor moet betalen om het te mogen ontvangen. Echt te gek voor woorden.




Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: johnno

Zo zou het natuurlijk ook in Nederland moeten zijn, maar wij slikken hier nou eenmaal alles. Een station dat via de reclame door de kijker wordt bekostigd, waar je dan vervolgens voor moet betalen om het te mogen ontvangen. Echt te gek voor woorden.


Ja jij kunt ze zo ontvangen de Engelsman moet zelfs voor een zwart wit tv tje nog licentiekosten betalen.
Ga dit eerst maar eens lezen en geef dan nog een keer commentaar. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: uncle
Ben net gebeld door iemand van CanalDigitaal dat Film1 en Sport1 vanaf 1 september a.s. van de Astra 1 verdwijnt. Ze boden me een HD abo aan. Helaas ik heb geen ontvangst op 23.5.



hm.. gaat CDS dan toch 19,2E langzaam aan dumpen? of zou er dan wat meer bandbreedte komen? smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...