Ga naar inhoud


HD-aanbod van CanalDigitaal voor SettopBoxAbonnement


Gast Katz

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: johnno

Zo zou het natuurlijk ook in Nederland moeten zijn, maar wij slikken hier nou eenmaal alles. Een station dat via de reclame door de kijker wordt bekostigd, waar je dan vervolgens voor moet betalen om het te mogen ontvangen. Echt te gek voor woorden.


Misschien dat je nu ook begrijpt waarom het "commerciële omroepen" genoemd worden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo dat je voor de duitse rtl etc en publieke

omroepen niets hoef te betalen.terwijl de nl rtl de zelfde moedermaatschapij is.

maar heb je hier in nl een settopbox abbo,zit je toch ook voor een dubbeltje op de eerste rang,want heb je seca3 met hd tuner

dan kijk je ned 123 in hd,en dat voor een paar euro per mnd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: johnno

Zo zou het natuurlijk ook in Nederland moeten zijn, maar wij slikken hier nou eenmaal alles. Een station dat via de reclame door de kijker wordt bekostigd, waar je dan vervolgens voor moet betalen om het te mogen ontvangen. Echt te gek voor woorden.


Ja jij kunt ze zo ontvangen de Engelsman moet zelfs voor een zwart wit tv tje nog licentiekosten betalen.
Ga dit eerst maar eens lezen en geef dan nog een keer commentaar. laugh


Wij hadden hier een aantal jaren geleden ook zo'n omroepbijdrage. Dat die is verdwenen betekent niet dat we nu niets meer betalen. De publieke omroep wordt tegenwoordig uit de normale belastingpot bekostigd en we betalen dus nog steeds dubbel en dwars, ondanks de enorme inkomsten uit de ster reclame. De BBC doet het zoals je weet nog steeds zonder reclame.

Die omroepbijdrage is overigens bestemd voor de publieke omroep en ik had het dus over de commerciële zenders. Ik begrijp dan ook niet helemaal waar je heen wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: johnno

Die omroepbijdrage is overigens bestemd voor de publieke omroep en ik had het dus over de commerciële zenders. Ik begrijp dan ook niet helemaal waar je heen wilt.


Aangezien bij het Engelse vrije aanbod ook de BBC zit moet je ten alle tijde de licentie hebben of boven de 75 jaar zijn en andere uitzonderingen en daar worden ook de commerciële activiteiten van de BBC mee gefinancierd zie wikipedia.

En ja commerciële zenders zijn er om geld te verdienen probeer als bijvoorbeeld kabel provider de RTL of SBS kanalen maar eens niet door te geven omdat je daar voor moet betalen.
Er is een directeur van een kleine provider geweest in het noorden die heeft weken een portakabin met politie voor zijn deur gehad omdat hij bedreigd werd.

Maar we dwalen af het heeft weinig meer te maken met de naam van het topic over het HD aanbod van CDS. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Aangezien bij het Engelse vrije aanbod ook de BBC zit moet je ten alle tijde de licentie hebben of boven de 75 jaar zijn en andere uitzonderingen en daar worden ook de commerciële activiteiten van de BBC mee gefinancierd...


In Nederland komt de omroepbijdrage uit de belastingpot en die betaalt dus ook iedereen. Zelfs al heb je niet eens een TV of radio in huis. Waar hebben we het dan nog over?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: johnno

Zelfs al heb je niet eens een TV of radio in huis.

Dat zijn er vast hele volksstammen! eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me rot gezocht hoe je HD kunt activeren zonder gebruik te maken van de aanbiedingen van CD en welke zenders je dan krijgt. Niet te vinden, en bij de zgn. "selfservicepagina van CD" lukte het mij ook niet.

 

;-) Toen bleek ineens dat je eigen sattlelietshop (officiële CD dealer) dat voor je kan doen. Hun betaal je niks (zij krijgen een bedrag van CD) en de administratiekosten van CD zijn 3,95 euro, zou eerst 6 maanden gratis zijn, en daarna 5,= per maand.

 

Nu wordt het nog leuker:

Ik heb 1x basis + 2x settop (1,= per maand). Heb ik een settop laten activeren voor HD en kan ik daarop bijna alle CD HD zenders ontvangen waaronder Discovery HD, NGC HD, EEN HD, etc. terwijl je die normaal alleen op je basiskaart kunt ontvangen of helemaal niet ...

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Laten we ons idd bij het onderwerp houden.
Hetgeen in de laatste berichten hier besproken wordt
staat al in een draadje ergens anders op dit forum.
(de zoekfunctie doet wonderen) wink


De gebruikers die de aanwijzing van een moderator niet opvolgen hebben hier een bericht over mogen ontvangen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...