yamani Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 he he vanaf vandaag hebben we in bergen op zoom de lang beloofde snelheid gekregen . I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA Martin Receiver King. Dreambox 8000HD- Se -openPLi -Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2 -Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_
EL PIÑO Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Lang geleden beloofd per 1 juli 2010, dus slechts één dag later. Ik heb nog geen verhoging gehad. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
gerritvogels2 Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Hier ook sinds gisteren en het werkt top Math
Peter Konijn Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 10 mb up ... zucht .. ik wou dat kpn de buitengebieden ook eens tegemoet komt. Ik ben al blij als ik 10 mb down krijg. Ziggo heb ik hier helaas net 500 meter buiten bebouwde kom niet. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
jopiesat Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Hoezo aandacht voor het buitengebied? Hier in Breda kwam ik met ADSL ook nooit verder dan 7-8 Mbit (3500m van centrale)
EL PIÑO Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: jopiesat Hoezo aandacht voor het buitengebied? Hier in Breda kwam ik met ADSL ook nooit verder dan 7-8 Mbit (3500m van centrale) Ja, dat is dan ook wel erg ver weg van de centrale. Zeker in een grote stad. Laat me raden: Princenhage? Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
jopiesat Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Andere kant op: noordelijke topje haagse beemden. Sinds 1 juli is dit trouwens opgelost: heb nu VDSL 40/4 op basis van FttC.
Greatone Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: jopiesat Sinds 1 juli is dit trouwens opgelost: heb nu VDSL 40/4 op basis van FttC. Welke provider heb je dan?? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
EL PIÑO Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: jopiesat Sinds 1 juli is dit trouwens opgelost: heb nu VDSL 40/4 op basis van FttC. Welke provider heb je dan?? Dat vraag ik me ook af. Er is maar één provider die FttC (to the curb) doet en dat is KPN (alhoewel dat eigenlijk FttN, to the neighbourhood is). Maar die leveren maximaal 30/3 Mbps en dat doen ze bovendien niet in Breda. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
jopiesat Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Provider is KPN. Modemstats zeggen toch echt 40/4 Mbps, ook al zegt de folder 30/3 :-). In Breda haagse beemden ligt sinds 1,5 jaar een glasring en zijn alle wijkkasten ge-upgrade. Sinds kort wordt ook commercieel VDSL aangeboden. Het glasinfocentrum staat nu bij winkelcentrum de berg. PM me maar als je het wilt komen bekijken :-)
paqbro Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Jammer dat je bij Ziggo ook een basisabonnemet tv moet nemen om te internetten. Je komt dan op een prijs van 64 euro per maand, dat vind ik te duur. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Kowalski Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: paqbro Jammer dat je bij Ziggo ook een basisabonnemet tv moet nemen om te internetten. Je komt dan op een prijs van 64 euro per maand, dat vind ik te duur. Die aanname gaat alleen op voor hun product "internet Z3". Je kunt bijvoorbeeld ook "internet Z2" nemen voor € 29,95 waar dan nog € 16,45 voor het TV basis abonnement bij komt, of "Alles-in-1-plus" voor € 51,50 waar het basis abonnement dan al bij zit. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
paqbro Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Voor de snelheid hoef ik dan niet over te stappen en nog steeds veel duurder dan adsl. Alleen de upload is hier het dubbele van adsl. Je betaald bij Ziggo voor 15Mb/sec download, 2,5Mb/sec het bedrag van 46,40 euro, dat is meer als het dubbele van mijn adsl, waar ik dan ook nog eens een hogere download heb. Ik hoef niet lang na te denken ! Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
EL PIÑO Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Maar voor de meeste Nederlanders gaat dat niet op. Die hebben vaak al een kabelabonnement en willen dat gewoon houden. Steeds meer mensen kiezen ook voor alles-in-1, of dat nu via Ziggo, KPN of Online (met CDS) is: het maakt dan niet meer uit of je extra betaalt, dan geldt gewoon het volledige aanbod. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
paqbro Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Ik mag toch aannemen dat voor de meeste mensen op dit forum een kabelabonnement (voor tv) overbodig is. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen