Vriendje Stokvis Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Hallo allemaal. IK Heb een KPN interactief 16 mb internet~bellen abonnement Ik Ben er achter gekomen dat dit modem 185n is. Maar wat houd dit nou eigenlijk precies in, ik neem aan dat dat mt de snelheid van de draadloze netwerkkaart te maken heeft. Maar wat is nou de maximale snelheid voor de draadloze netwerkkaart die ik zou kunnen kopen= NU werk ik met 54 mbs per seconden Dit zijn mijn systeem eigenschappen Genuine intel cpu 575 2 ghz 2 gig intern geheugen Windows 7 Ultimate
jopiesat Geplaatst: 2 juli 2010 Geplaatst: 2 juli 2010 Uit de status schermen van mijn thomson 789n: (130 Mbps dus) Draadloos toegangspunt - ThomsonB0A34F Configuratie Interface ingeschakeld: Nee Fysiek adres: B4:82:FE:B0:A3:4F Netwerknaam (SSID): ThomsonB0A34F Interfacetype: 802.11b/g/n Huidige snelheid: 130 Mbps Band: 2.4GHz Beveiliging Nieuwe apparaten toestaan: Nieuwe stations zijn toegestaan (automatisch) Beveiligingsmodus: WPA-PSK
Vriendje Stokvis Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 OK Tnx Jopie had dat ook wel zien staan bij mij maar wist niet zeker of dat hetgene was waar ik naar moest kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen