Snuffer Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Er zit toch duidelijk verschil in de brillen. Op mijn 20 VT van Panasonic doen de brillen van Samsung het niet.Geen signaal van de TV herkenning denk ik. Deze brillen zaten in het starters pakket dat ik kreeg via Samsung bij aanschaf van de Blu-ray 3D speler. Iemand ook ervaring hiermee?? TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
winwiz Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Heel simpel het is merk gebonden.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Snuffer Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Als en nu moet je niet lachen de bril op zijn kop wordt gehouden doet hij het wel. Ik ga later dit weekend proberen of ik de ontvanger in de bril 180 graden kan draaien zodat hij het dan wel doet. Kan een brilletje kosten maar zo heb ik er ook niets aan. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
bigtwin Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik kreeg bij dezelfde tv gewoon de pana brillen. En die hoef je niet op de kop te houden. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Snuffer Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 JA die heb ik ook gehad van Panasonic dat is standaard, maar ik kreeg er 2 bij de Samsung Blu-ray 3D DVD Speler. Dit staat ook in het eerste bericht dus eigelijk een dubbele posting maar lezen tja TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 dus eigenlijk...? hebben die brillen afhankelijk van het merk enkel een andere polarisatie tov elkaar en het afspeel apparaat dat is inderdaad echt stom van samsung en/of panasonic om dat niet instelbaar te maken zou toch een cyclus doorschuiven betekenen want het is dan inderdaad een stuk leuker als je visite hebt die ook iets zien van de 3d spetters met extra brillen. lijkt me van beide merken een accessoire verkoop kartel afspraak ( ) om het net effe onbruikbaar te maken dat zou je eigenlijk eens moeten schrijven aan beide importeurs zoiets hoort niet als men 3D wil promoten. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
winwiz Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch dus eigenlijk...? hebben die brillen afhankelijk van het merk enkel een andere polarisatie tov elkaar en het afspeel apparaat dat is inderdaad echt stom van samsung en/of panasonic om dat niet instelbaar te maken zou toch een cyclus doorschuiven betekenen want het is dan inderdaad een stuk leuker als je visite hebt die ook iets zien van de 3d spetters met extra brillen. lijkt me van beide merken een accessoire verkoop kartel afspraak ( ) om het net effe onbruikbaar te maken dat zou je eigenlijk eens moeten schrijven aan beide importeurs zoiets hoort niet als men 3D wil promoten. ciao O... met een afstandsbediening van Pana kun je normaal ook geen Samsung bedienen... mag dat dan ook niet? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 hallo, je weet best dat ik het positief bedoel makers van 3D apparatuur zouden ook conform een standaard moeten werken, opdat zulks soort 3D brillen integraal gebruikt kunnen worden. waarom nu net zo'n faseverschil? dat is toch stom? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
winwiz Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch hallo, je weet best dat ik het positief bedoel makers van 3D apparatuur zouden ook conform een standaard moeten werken, opdat zulks soort 3D brillen integraal gebruikt kunnen worden. waarom nu net zo'n faseverschil? dat is toch stom? ciao Ik ben het met je eens dat het niet handig is voor een goede integratie van iets nieuws, maar ja men denkt er dan meer aan te verdienen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen