geronnimo Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb op een paar fora gezocht hoe ik picons in mijn vu+ kan zetten maar ik vind alles over het maken, downloaden enz. over picons maar niks over HOE krijg ik die zichtbaar op mijn vu+. Iemand die mij wijzer kan maken ???????
Gerrit1967 Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 menu applicaties groende knop (download plugins) +picons en selecteer daarna de satelliet waarvan je de picons wilt met vriendelijke groet
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 picons zijn afhankelijk van de desbetreffende gebruikte skin als je een skin gebruikt zonder "inlezen en osd-plek" voor picons zul je ook nooit picons zien. welke skin gebruik je? waarom gebruik je eigenlijk picons, is het zenderlijstje onleesbaar? ciao Second Life Mungo Parker
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Je kunt ze het best op een USB stick zetten en niet in de flash of harddisk. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 correct, daar anders je hdd altijd acties onderneemt als je bent aan het zappen (dus stroomverbruik en geluid) usb is stil en simpel. ciao Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Bedankt voor jullie antwoorden, ik gebruik de skin 750S bij welke skin zie picons ????
geronnimo Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Geplaatst: 5 juli 2010 Ik heb gevonden hoe je de picons insteld, verder heb ik een heel mooie skin gevonden met aluminium-look heel mooi en ook heel functioneel, ik heb deze op het duitse vu+ forum gevonden ik ik kan die iedereen aanbevelen. Als dit al bekend was moet je mij maar excuseren ik ben nog een nieuweling op vu+ gebied en hiervoor had ik een humax icord dus geen ervaring met openlinux systemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen