ronaldsl Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Zoals de titel al aangeeft zoek ik een goed en betaalbaar pakket voor een winkel. Dus, met een hadscanner artikelen scannen, aantal opgeven en afrekenen. Verder voorraad/binnenkomende artikelen/dagomzet uitdraai/invoer van nieuwe artikelen vanuit Excel etc.... Wie heeft er suggesties ? Groet, Ronald
vGnp Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: ronaldsl goed en betaalbaar pakket Mag gratis ook? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ronaldsl Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 thanxs voor de link, ik ga kijken, maar het mooiste is toch wel in het nederlands.....
Beheerder Michel Geplaatst: 4 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 4 juli 2010 http://www.phppointofsale.com Bovenstaande komt uit het lijstje en dat vind ik toch wel een erg goed geslaagd pos pakket. Ook goed en eenvoudig te vertalen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
ronaldsl Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 Hoi Michel, Ervaring met dit pakket ? Kost wel 55 dollar per maand zoals ik lees.... Ronald
Gast Kimble Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Het is een Open Source pakket, dus gratis. Soms vragen ze om een donatie. Wat ze hier commercieel als extra dienst aanbieden is het hosten op één van hun servers. Zal daar dan neem ik aan ook voorgeinstalleerd zijn. Gewoon neerzetten op je eigen pc/server thuis of installeren bij je hostprovider. Die updates die ze garanderen bij "aanschaf" kan je zelf ook halfjaarlijks doen of in een andere frequentie.
Beheerder Michel Geplaatst: 4 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 4 juli 2010 Nee, geen ervaring mee, wel de demo uitvoerig getest en het kost niets als je het op je eigen server installeerd. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
ronaldsl Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 mmmmmmmm moet me dan dus eerst verdiepen in SQL en PHP.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen