Gast Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Na de leuke match Nederland- Brazilie van gisteren staan de Oranje Leeuwen voor de taak om nu ook Uruguay een poepie te laten ruiken. Suarez doet niet mee, dus moet het een eitje zijn voor onze jongens. Maar hoe groot wordt dat ei Mijn voorspelling: Nederland- Uruguay 4-1
Sjattuh Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 3 - 1 voor Nederland Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
SalimRMAF Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 4-0 , moet makkelijk kunnen. Helft van de pro's van Uruguay speelt niet eens dus ja. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Gast Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Geplaatst: 3 juli 2010 Als ze slim zijn houden ze alle spelers die al een gele kaart op zak hebben aan de kant. In dat geval zou Uruguay zelfs nog een kansje hebben
satcat Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Gele kaarten worden kwijtgescholden voor de halve finales. Behalve degene die al geschorst zijn (vd Wiel en de Jong) hoef je dus niemand aan de kant te houden.
Gerard 76 Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Bij Brazilie wisten we wat voor vlees er in de kuip zat. Bij Uruguay niet,en dat baart me dus zorgen. Heb geen idee wat ons dinsdag te wachten staat.....
EL PIÑO Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Wat je vooral weet van Uruguay is dat ze twee zeer belangrijke spelers hebben zonder wie ze niet zover waren gekomen. Dat zijn Forlan en Suarez. Suarez kent iedereen hier, maar die is er niet bij. Dat betekent dat praktisch alles van Forlan moet komen. Dat is op zich een voordeel voor Nederland. Anyhow, de scouts van Oranje hebben zich natuurlijk goed voorbereid. Dat wij verder niet weten wat voor vlees ze in de kuip hebben is niet zo van belang, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik zeg: 2-1. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Op basis van de individuele kwaliteiten moet Nederland kunnen winnen maar dat dat niet altijd opgaat zag je wel aan Spanje die met veel geluk door gaan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 We zijn er nog niet... je moet je wel bedenken op dit moment behoren ook zij tot 1 van de 4 beste van de wereld. Ik denk dat het best nog wel eens zal gaan tegenvallen. Ik herinner mij 2 jaar geleden dat wij die russen ook wel even gingen oprollen... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Heb geen idee wat ons dinsdag te wachten staat..... Waarschijnlijk een volksfeestje, met volgende week een flinke kater. Vergeet niet dat de Duitsers nog iets goed te maken hebben uit 1988
JosFop4Sat Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Ik had begrepen dat Nederland weg gaat uit Uruzgan? <klik> Maar aangezien dat Nederland geen raad weet met 'foul play' , zal het in de laatste minuten op 0-1 uitdraaien......... You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten