D.Quijote Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Nederland komt met 1-0 voor vlak voor rust wordt het 1-1 In het begin van de 2de helft wordt Forlan met rood van het veld gestuurd, daarna scoort Nederland nog 2 x waarvan eentje uit een penalty. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Kimble Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: paqbro Na tien minuten een goal van Robben, daarna wordt het prijsschieten: 0-5 wordt het !!! Ik heb heeeeel weinig verstand van voetballen, maar als je met prijsschieten de penalty's bedoeld is dat volgens mij niet nodig als na 90 minuten het fluitsignaal van 1-0 is geweest. Ik heb helaas niet dezelfde DNA structuur als D.Quijote. Die het voortreffelijk weet te verklappen Om het oranje gevoel er een beetje in te houden 2-0 door eigen doelpunten Uruguay
Sjattuh Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: Kimble Ik heb heeeeel weinig verstand van voetballen, maar als je met prijsschieten de penalty's bedoeld is dat volgens mij niet nodig als na 90 minuten het fluitsignaal van 1-0 is geweest. Ik heb helaas niet dezelfde DNA structuur als D.Quijote. Die het voortreffelijk weet te verklappen Om het oranje gevoel er een beetje in te houden 2-0 door eigen doelpunten Uruguay Nee, dat bedoelt hij niet met prijsschieten Wat hij bedoelt is dat wij veel zullen scoren wanneer we de eerste er in hebben omdat dan Uruguay eruit moet en er dus ruimte komt achter de verdediging zodat snelle jongens als Robben er doorheen kunnen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: Kimble Tja voetbal IQ < Aap, wie is Robben Die rechtervleugel aanvaller wie ervoor zal zorgen dat Uruguay 2 eigen doelpunten maakt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
JosFop4Sat Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: drz Ik weet het niet, ik vind het al een raar toernooi dus denk ik dat het best zo zou kunnen zijn dat Nederland vanavond naar huis mag......... Dat zouden ze misschien willen als ze zouden verliezen, maar ook de verliezer moet nog een keer tegen de andere verliezer. Je weet het he, als ze verliezen, zeggen we : "ZE verliezen" Als we winnen, zeggen we : "WE winnen" Ik vind het dan ook wel gepast dat als Nederland verliest vanavond, Duitsland dan ook maar moet verliezen morgen, zodat WE alsnog tegen Die Mannschaft kunnen spelen a.s. zaterdag. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Eddy VL Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Citaat: Is ie zo slecht dat ie dat niet zelf kan? Nee hoor, schijnt heel goed te zijn in hypnose, zal vanavond een sceance organiseren..... Eddy Vl
Sjattuh Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: JosFop4Sat Dat zouden ze misschien willen als ze zouden verliezen, maar ook de verliezer moet nog een keer tegen de andere verliezer. Je weet het he, als ze verliezen, zeggen we : "ZE verliezen" Als we winnen, zeggen we : "WE winnen" Ik vind het dan ook wel gepast dat als Nederland verliest vanavond, Duitsland dan ook maar moet verliezen morgen, zodat WE alsnog tegen Die Mannschaft kunnen spelen a.s. zaterdag. [OT] da's net zoals wanneer onze katten iets slechts doen, dan zijn het mijn katten, zijn ze lief en knuffelig, dan zijn het onze katten[/OT] Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Neptunus Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Het is nu 1 uur voor de wedstrijd, het wordt al stiller op straat...... Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
POLAKS Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Nederland - 5 en Uruguay - 7. helaas 1 : 1 tijdens de wedstrijd 2 : 2 na de verlenging het belooft een mooie wedstrijd te worden.
Johan45 Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Nederland - 4 en Uruguay - 1 Eindstand na 90 minuten plus extra tijd. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Er moeten er dus nog 3 in? Gaat niet lukken denk ik
bigm Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 je weet nooit met penalties....toch? wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten