Ga naar inhoud


Humax 5400z van chinees :S weer naar engels/nederlands ?


PinkFlamingo

Aanbevolen berichten

hey mede satters, heb hier mijn humax 5400z weer eens voor de dag gehaald, en nu staat de taal op iets van chinees of russische of zo :S probleem is alleen dat ik niet meer weet hoe waar ik de taal kan veranderen, heb al een paar pogingen gedaan, maar word er niet echt beter van.

 

kan iemand mij misschien stap voor stap vertellen hoe ik de taal weer kan veranderen ?

 

mijn dank is groot ...

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo PINK FLAMINGO

zet je humax volledig eerst uit van achteren en start hem dan terug op

start je humax op en druk op menu van je AB.

dan druk je 4 x op ok dan zit je op de 5é regel.

dan ben je bij installatie bovenste regel en druk daar op ok.

dan druk je bovenste regel bij systeem instelling ok.

nu druk je nogmaals op ok bovenste regel taalinstelingen.

nu druk je nogmaals op ok bovenste regel menu taal en daar druk je op de rechtse pijljes toets van jou ab dan zie jij een lijst in het arabisch denk ik in jou geval

druk nu 5x met de pijltjes toets naar beneden in die kolom nu zou je normaal terug bij de nederlandse moeten zijn

veel sucses erme

 

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dan thanks mate !

 

heb hem hier weer op engels staan, installatie was bij mij de 4e ipv de 5e, maar heb hem weer terug.

 

Thanks again !

That's Right, PINK FLAMINGO !

 

Humax 5400Z -->Aston simba 202 draaibaar 60cm triax-->4x Dreambox 7000s met 80cm/1m/1,2m triax draaibaar met 160gb Samsung Spinpoint! Salora schotel 150cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi dat je het effe gemeld hebt dat je hem weer hebt kunnen omzetten in een andere taal

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...