sportster Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 een vriend van me is overgestapt op kabel heeft al z'n handel verkocht behalve de CD kaart kadootje voor mij natuurlijk alleen nog met 1/2/3 altijd handig moet ik hiervoor ook elke maand updaten want eigenlijk ligt ie tot nu ongebruikt in de kast saludos
Zuppelan Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Als je 'm geactiveerd wilt houden wel. Maar je kunt gewoon heractivatie aanvragen mocht hij verlopen.
Johan45 Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Dit is toch een beetje een kort door de bocht antwoord. Eén en ander hangt namelijk af over welke CanalDigitaal kaart we het hebben. Heeft TS een seca2 kaart dan is een heractivatie aanvraag van de kaart noodzakelijk. De nieuwe seca3 kaart stop je gewoon in de decoder en de heractivatie komt vanzelf binnen. Vult u rustig aan !!!
sportster Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 is seca 2 kaart en was met settopbox doet het nog (1/2/3) maar de termijn is nog niet verstreken ik denk ik stel een domme vraag maar?? saludos en bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen