Ga naar inhoud


Inverto Scena 5m 5650S advies gevraagd


Gast Zito

Aanbevolen berichten

Ik ontvang momenteel Hotbird op een oude pallcom.

Mijn oog is gevallen op een Inverto Scena 5m 5650S omdat ik ook HDTV wil gaan ontvangen. Mijn wensen zijn Hotbird houden en hier Astra aan toevoegen al dan niet via Canaal Digitaal.

 

Graag zou ik wat advies willen krijgen over deze ontvanger of een nog beter alternatief. Ik heb de duitse inverto versie gezien voor een redelijke prijs, de nederlandse versie is een stuk duurder. Wat adviseren julle mij geachte forumleden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon de Inverto 5650S kopen.

Deze geeft perfect beeld zonder dat hij vast loopt of andere ellende.

Gewoon een stabiele ontvanger om lekker TV mee te kijken met de hoogst mogelijke kwaliteit.

 

Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger -

Panasonic TH-42PV70 Plasma TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wavestrider

Ik gebruik hem ook al meer dan een half jaar i.c.m. externe WD Caviar harde schijf (64MB cache) - systeem werkt prima - nooit problemen mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ik heb de ontvanger al 1 maand in gebruik. het enige wat mij opvalt is dat het vrij snel warm wordt en blijft. Dit vergeleken met mijn SD ontvanger van Rebox. die voelt in vergelijking met de Inverto erg koel aan. Ik vraag mij af of het op den duur wel oververhit kan raken en defect?

Inverto Scena 5M

Triax schotel 78 cm

multi LNB houder

3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: wavestrider
Ik gebruik hem ook al meer dan een half jaar i.c.m. externe WD Caviar harde schijf (64MB cache) - systeem werkt prima - nooit problemen mee gehad.

Mijn schoonvader heeft er een gekocht. Is dat een kwestie van harde schijf aansluiten op de usb en het werkt en opnemen maar? Of moet daar nog software opgezet worden of iets anders???

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt inderdaad er een externe USB harddisk op aanluiten en mee opnemen.

Wel in de configuratie aangeven op welke USB poort de HDD gebruikt wordt.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, ik ging er vanuit dat het aantal usb poorten gelijk was aan die van mij. xCusMoi

 

 

Origineel bericht van: quangteo
ik heb de ontvanger al 1 maand in gebruik. het enige wat mij opvalt is dat het vrij snel warm wordt en blijft. Dit vergeleken met mijn SD ontvanger van Rebox. die voelt in vergelijking met de Inverto erg koel aan. Ik vraag mij af of het op den duur wel oververhit kan raken en defect?

 

Dat verwacht ik niet, het is wel zo dat de levensduur wel verkort wordt door de warmteontwikkeling.

Vaak ontstaat dit doordat bepaalde componenten niet goed gekozen zijn in de voeding.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft maar 1 usb aansluiting ,ik weet niet dat je de handleiding

nog hebt, daar staat ook in hoe het werkt.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...