lana Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Hallo,zijn er mensen met deze opstelling; een dreambox 800hd en multiyenne antenne,zo ja welke instelingen gebruiken julie voor de diseq?? krijg het hier niet werkend . mvg
Spacerpower Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 19 13 23,5 28,2 moet indien goed uitgericht werken zo VU+Ultimo 4K
Jim765 Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Heb heel toevallig eergisteren m'n multytenne aangesloten. Disceq is inderdaad: eenvoudig A/B/C/D astra1/hotbird/astra3/astra2. Maar beste is eerst =zonder= disqec vast op astra1 19oost zetten, uitrichten en daarna pas disqec aanzetten. Ik had eerst keurig de elevatie ingesteld, die zou -1.5gr moeten zijn (dus iets voorover hellend) volgens gegevens en lokatie. Toen lukte het echter helemaal niet. Plan 2 was dus ongeveer op 19oost mikken en dan met elevatie voor/achter -over en hoera kreeg signaal, daarna beetje links/rechtsom draaien tot signaal optimaal was (met zo'n sat-testertje anders blijf je lopen). Daarna discqec aangezet zoals boven en had op alle 4 signaal :-)
lana Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 alvast bedankt voor de snelle reacties,had het zo wel al geprobeerd,maar krijg bij snr 0 en ber 0 enkel bij agr staat er 70%
hayman Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: lana alvast bedankt voor de snelle reacties,had het zo wel al geprobeerd,maar krijg bij snr 0 en ber 0 enkel bij agr staat er 70% hallo, ik heb ook dm 800 met multi. check this out * Astra 1 wordt aangehouden om uit te richten * Indien deze goed is uitgericht kunt u de DiSEqC instellingen invoeren waardoor de andere satellieten ook geinstalleerd worden # LNB 1 : Astra 1 op diseqc 1.0 : A (of 1 van 4) of AA # LNB 2 : Hotbird op diseqc 1.0 : B (of 2 van 4) of AB # LNB 3 : Astra3 op diseqc 1.0 : C (of 3 van 4) of BA # LNB 4 : Astra2 op diseqc 1.0 : D (of 4 van 4) of BB 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
tjerkpolle Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Hallo mede forumleden, ik sinds een hele poos ook problemen .... en wel met mijn visiosat bisat met HB astra 1 ,2 en 3 Hoe moet ik de koppen aansluiten? Maakt het uit dat ik eerst op poort 1 HB(13), poort 2 astra 1 (19,2) enz aansluit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen