ukkiepukkie Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Misschien zoek ik wel niet goed, maar ik kan het niet vinden. Ik wil mijn diseqc switch binnen hangen en dat is ongeveer 4 meter van mijn schotel af ( T90 ) Kost wel flink wat coax, maar kan dit zonder signaal verlies, of moet de switch vlak bij de schotel?. John
vGnp Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 [Overdrijf Mode Aan] Voor die 4 meter kun je bijna waslijndraad gebruiken i.p.v. coax [Overdrijf Mode Uit] Die 4 metertjes zijn geen enkel probleem. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
janhendrik Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Hoi John, Bij mij zit er ongeveer 12 meter tussen vanaf schotel naar Diseqc, en hierna weer een meter of 8 naar de ontvanger(s). Ik was zo eigenwijs om perse de switch in de meterkast te willen hebben.... Gemiddeld gemeten heb ik aan de ontvanger +60 db aan signaalsterkte zonder dat er bitjes zijn omgevallen op de belangrijkste transponders. Dus, het kan geen kwaad voor die 4 meter. Overigens gebruik ik goede kwaliteit coax, dito switch en aangekepen f connectors. Succes! Janhendrik. Uitgeschoteld door de verhuizing......
ukkiepukkie Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 Dank jullie wel voor de snelle antwoorden. Zal even een rol coax halen en de boel opnieuw installeren. Groeten John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen