1pm Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Hallo Zijn er mensen uit amsterdam hier ik moet nl van centraal station naar het fredriksplein hoe kan ik dit het beste doen tram ? En hoever is dit , ik kom met de trein aan heb geen auto. Bedankt voor de antwoorden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
vGnp Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Frederiksplein: G5. Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast eddy5 Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 edriksplein weet niet welke tramlijnmet de tram naar de rembrandsplein toe dan de utrechtse sraat in en zo kom je bij fredriksplein weet niet welke tramlijn je moet hebben maar er zal wel een gvb kiosk zijn Groetjesw Edpatat
mereltje Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Effe Googlen 3.4 km Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
DeBeek Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Op het Centraal station opstappen op lijn 4 - 16 - 24 of 25. op weterings circuit overstappen op lijn 7 of 10, uitstappen op frederiksplein, of vanaf weteringcircuit +- 150 meter lopen. Maar even tussen ons ,,, zwart geld kan je niet meer witwassen bij de nederlandsche bank
leo1949 Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Een handig LINKJE voor inlichtingen openbaar vervoer in heel nederland Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
gigantaandemuur Geplaatst: 4 juli 2010 Geplaatst: 4 juli 2010 Origineel bericht van: DeBeek Op het Centraal station opstappen op lijn 4 - 16 - 24 of 25. op weterings circuit overstappen op lijn 7 of 10, uitstappen op frederiksplein, of vanaf weteringcircuit +- 150 meter lopen. Maar even tussen ons ,,, zwart geld kan je niet meer witwassen bij de nederlandsche bank Heeft ook nooit gekund elke hoeveelheid guldens die je voorheen kon inleveren moest je je legitimeren. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
1pm Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Geplaatst: 4 juli 2010 hahha geen geld moet bij de spaanse ambassade zijn he thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
alx Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Metro naar Weesperplein, rechtsaf Sarphatistraat een paar honderd meter lopen, Frederiksplein! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: 1pm Hallo Zijn er mensen uit amsterdam hier ik moet nl van centraal station naar het fredriksplein hoe kan ik dit het beste doen tram ? En hoever is dit , ik kom met de trein aan heb geen auto. Bedankt voor de antwoorden 1pm denk aan de openbaar vervoerkaart (of hoe heet dat ding) die je in amsterdam moet hebben. (geen strippen meer) anders moet je lopen ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Johan45 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 OV Chipkaart, of anders een taxi nemen. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Juist zo hete dat smartcardje... (thanks Johan45) beter eentje halen voor je de tramdeur voor je neus krijgt Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
joker55 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Spaanse ambassade?? Waarom niet naar Den Haag....is makkelijker: Lange Voorhout 50, 2514 EG Den Haag Is ongeveer 300 m van het Centraal Station. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
EL PIÑO Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Je kan op het station ook gewoon weggooi OV-chipkaarten kopen. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen