Ga naar inhoud


Zijn er mensen uit amsterdam (moet weg weten)


1pm

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Zijn er mensen uit amsterdam hier ik moet nl van centraal station naar het fredriksplein hoe kan ik dit het beste doen tram ? En hoever is dit , ik kom met de trein aan heb geen auto.

 

Bedankt voor de antwoorden

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


edriksplein weet niet welke tramlijnmet de tram naar de rembrandsplein toe dan de utrechtse sraat in en zo kom je bij fredriksplein weet niet welke tramlijn je moet hebben maar er zal wel een gvb kiosk zijn Groetjesw Edpatat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het Centraal station opstappen op lijn 4 - 16 - 24 of 25.

op weterings circuit overstappen op lijn 7 of 10,

uitstappen op frederiksplein, of vanaf weteringcircuit +- 150 meter lopen.

 

Maar even tussen ons ,,, zwart geld kan je niet meer witwassen bij de nederlandsche bank laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Op het Centraal station opstappen op lijn 4 - 16 - 24 of 25.
op weterings circuit overstappen op lijn 7 of 10,
uitstappen op frederiksplein, of vanaf weteringcircuit +- 150 meter lopen.

Maar even tussen ons ,,, zwart geld kan je niet meer witwassen bij de nederlandsche bank laugh
Heeft ook nooit gekund elke hoeveelheid guldens die je voorheen kon inleveren moest je je legitimeren.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Metro naar Weesperplein, rechtsaf Sarphatistraat een paar honderd meter lopen, Frederiksplein!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
Hallo

Zijn er mensen uit amsterdam hier ik moet nl van centraal station naar het fredriksplein hoe kan ik dit het beste doen tram ? En hoever is dit , ik kom met de trein aan heb geen auto.

Bedankt voor de antwoorden

1pm


denk aan de openbaar vervoerkaart (of hoe heet dat ding) die je in amsterdam moet hebben. (geen strippen meer)
anders moet je lopen :D
ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...