Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op aanraden van vele onder ons OpenPli geinstalleerd Laatste versie maar nu zie ik niks onder de blauwe knop.Ppanel is helemaal leeg.Netwerk is oke op mijn DM8000.Is dit probleem bekend?

Geplaatst:

Als je CCcam installeert dan moet je op zijn minst daar een CCcam pppanel zien.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Nee niks als ik op de Blauwe knop druk krijg ik 3 keuzes waarvan nummer 2 Ppannel druk ik daar op opent het venster wel maar blijft hellemaal leeg niks noppes.Internet verbinding werkt wel.

Geplaatst:

Is een probleem van jezelf je verwacht Gemini functionaliteit in PLI.

PLI volgt meer de E2 functionaliteit

Probeer eens op de AB menu/applicaties, groene kop downloaden plugins, extensies etc, rode knop verwijderen.

Al naar gelang de functionaliteit van de geinstaleerde plugins kun je ze terugvinden bij aplicaties, of onder de blauwe knop, of netwerkplugins oid onder netwerkbeheer, of softwareplugins bv onder software beheer etc.

Je hebt wel Openpli geinstaleerd? en niet PLIJade?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

installeer eens Cccam info plugin, die moet wel te zien zijn in Ppanel.

post-28011-1318261060,5428_thumb.jpg

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:
Origineel bericht van: metoo
Is een probleem van jezelf je verwacht Gemini functionaliteit in PLI.
PLI volgt meer de E2 functionaliteit
Probeer eens op de AB menu/applicaties, groene kop downloaden plugins, extensies etc, rode knop verwijderen.

Al naar gelang de functionaliteit van de geinstaleerde plugins kun je ze terugvinden bij aplicaties, of onder de blauwe knop, of netwerkplugins oid onder netwerkbeheer, of softwareplugins bv onder software beheer etc.

Je hebt wel Openpli geinstaleerd? en niet PLIJade?

Oke klopt maar hier had ik niet verwacht dat daar de plugins stonden.Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik Pli ga gebruiken op de DM8000.Op mijn vorige DM7000 had ik alleen maar problemen met Pli en niet met Gemini,daarom huiver ik nu ook een beetje.Maar eens moet het een eerste keer zijn alleen al voor de extra plugins die Gemini niet heeft.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen