hd800 Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Die hier intrappen? -------------------------------------------------------------- Geachte @chello.nl account eigenaar, Het is ons merken dat je e-mail niet is geslaagd voor de verificatie / update proces dat momenteel zijn we bezig. We zijn momenteel geïntegreerd onze databank en e-mail account center. Wij zijn het verwijderen van alle Webmail e-mailaccount om meer ruimte te creëren voor nieuwe rekeningen. Om te voorkomen dat uw account vanaf het sluiten zult u bij te werken, zodat we weten dat het is een cadeautje gebruikte account. *********************************************** Uw e-mailadres CONFIRM HIERONDER IDENTITEIT E-mailadres Gebruikersnaam: E-mail Wachtwoord: Geboortedatum: ************************************************ **** BELANGRIJK: Deze actualisering is verplicht als gevolg van onze recente server veranderd. Als u niet om uw e-mailadres update je straks niet in staat zijn ontvangen / verzenden mails.Also uw e-mailadres zal niet worden uitgerust met de nieuwste anti-virus systeem in onze nieuwe servers. Dit zal ervoor zorgen dat uw e-mail en pc kwetsbaar voor aanvallen van het virus internet. **** Hoe moet ik updaten: Om te updaten stuur aan de opwaardering van het bovenstaande als admin appropriate.Failure dit onmiddellijk te doen zal leiden tot een schorsing van uw Webmail-account. Bedankt voor uw medewerking, Customer Care Team -- Esta mensagem foi verificada pelo sistema de antivírus e acredita-se estar livre de perigo. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5251 (20100704) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com
Greatone Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Als men alleen al kijkt naar de zinsopbouw, dan weet je al dat het "rommel" is * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Kowalski Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Tja, waar intrappen? Het is al een hele puzzel om te ontcijferen wat er staat. Je moet toch minstens een 4-jarige studie encryptologie gevolgd hebben en veel ervaring hebben met het oplossen van cryptogrammen om er überhaupt een touw aan vast te kunnen knopen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
alx Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Ik zou Ome Merde onttronen als topposter als ik elke vergelijkbare mail zou posten. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast Kimble Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Zo slecht doet babelfish het dat nog niet eens....
hd800 Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: alx Ik zou Ome Merde onttronen als topposter als ik elke vergelijkbare mail zou posten. Ik heb veel mailverkeer,maar dit is voor mij iets wat ik nog niet meegemaakt heb.
cookie monster Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Origineel bericht van: Kimble Zo slecht doet babelfish het dat nog niet eens.... Nope , Google translaror C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen