cgok Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Het lukt mij niet om een usb stick te mounten met jade3. ik zie de stick wel als ik kies voor selecteer opslag apparaat. Tijdens formatteren of controle bestands-systeem krijg ik een foutmelding: Mount failed. bij het programma dcc en bij tab memoryinfo zie ik usb not found. Formateren lukt wel, maar mounten of unmounten weer niet. Andere images is helaas geen optie omdat mijn harde schijf wel met pli jade images werkt en niet met andere images. dreambox 800HD,
cgok Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: cgok Het lukt mij niet om een usb stick te mounten met jade3. ik zie de stick wel als ik kies voor selecteer opslag apparaat. Tijdens formatteren of controle bestands-systeem krijg ik een foutmelding: Mount failed. bij het programma dcc en bij tab memoryinfo zie ik usb not found. Formateren lukt wel, maar mounten of unmounten weer niet. Andere images is helaas geen optie omdat mijn harde schijf wel met pli jade images werkt en niet met andere images. Open Pli(mooie image) helaas geen succes voor mijn harde schijf. de meeste images blijven hangen bij flash/vmlinux.gz dreambox 800HD,
Littlesat Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Citaat: de meeste images blijven hangen ??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
cgok Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: de meeste images blijven hangen ??? als ik mijn harde schijf heb aangesloten, dan booten ze niet door. Ze blijven hangen bij dchp.... flash/vmlinux.gz.verwijder ik de harde schijf, dan gaat het wel verder dreambox 800HD,
Littlesat Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Ook met de laatste openpli? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
cgok Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 yep, ook met de allerlaatste openpli. zou het aan de harde schijf kunnen liggen. Het is western digital scorpio black 7200 dreambox 800HD,
cgok Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 Origineel bericht van: cgok Origineel bericht van: Littlesat Citaat: de meeste images blijven hangen ??? als ik mijn harde schijf heb aangesloten, dan booten ze niet door. Ze blijven hangen bij dchp.... flash/vmlinux.gz.verwijder ik de harde schijf, dan gaat het wel verder Bij de originele dreambox image heb ik totaal geen probleem met de harde schijf. helaas herkent hij niet de usb stick dreambox 800HD,
cgok Geplaatst: 8 juli 2010 Auteur Geplaatst: 8 juli 2010 update: met de device manager van Dream Elite Black hole lukt het mij wel om de harde schijf en de usb te mounten. Bestaat er ook zoiets voor pli Jade? dreambox 800HD,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen