Snoopy Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Heb hier 2x een Diablo Light boot 1.41 HW revision 2.3 met op allebei UnderWorld 1.93 Een van de beide kaarten leest zowel de nieuwe (oranje) als de oude (groene) CanalDigitaal kaart. Daarmee kan ik de CanalDigitaal HD kanalen bekijken, niet de SD. De tweede Light ziet wel de oude groene kaart maar niet die nieuwe oranje. Betekent dit dat de card reader in de CAM defect is of kan het ook andere oorzaken hebben ??
Gast gerardv Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Probeer eens de nieuwe underworld,ik heb 202.MVG.Gerard.
Snoopy Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Geplaatst: 6 juli 2010 Net 2.01 geprobeerd. Zelfde verhaal. Vermoed dat er iets is met de contacten.
Terradon Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Hoi, dat kun je in het cam menu checken dus kijk even of die je kaart ziet. Groetjes.......................
Snoopy Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Geplaatst: 7 juli 2010 Weet ik, nee dus, zie de oranje niet. Maar de oude groene ziet ie wel. Ra ra. Het valt me wel op dat de contacten op de kaart verschillen tussen de groene en de oranje. Maar als dat het was zou de tweede indentieke Diablo niet beide kaarten mogen zien.
alx Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Contacten op de eilandjes zijn altijd ISO. De vorm kan een beetje verschillen, maar de contacten niet. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen