stefan.wolfrum Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 dank voor je opmerking, maar nu is de cirkel rond. bij open pli is het godsonmogelijk om oscam geinstalleerd te krijgen, daar ben ik al maanden mee bezig te achterhalen hoe dat moet en er is niets maar dan ook niets begrijpelijks uit gekomen, alle 'omschrijvingen' zijn zo crytisch dat een leek als ik er niks mee kan. en bv 'homer' ook niet dus het ligt niet geheel aan mijn debiliteit. bij vti daarentegen zit het in de feed en dat werkt meteen, alleen ook oscam is inmiddels niet meer de oplossing om tntsat werkend te krijgen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Zatter Geplaatst: 10 juli 2010 Geplaatst: 10 juli 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum dank voor je opmerking, maar nu is de cirkel rond. bij open pli is het godsonmogelijk om oscam geinstalleerd te krijgen, daar ben ik al maanden mee bezig te achterhalen hoe dat moet en er is niets maar dan ook niets begrijpelijks uit gekomen, alle 'omschrijvingen' zijn zo crytisch dat een leek als ik er niks mee kan. en bv 'homer' ook niet dus het ligt niet geheel aan mijn debiliteit. bij vti daarentegen zit het in de feed en dat werkt meteen, alleen ook oscam is inmiddels niet meer de oplossing om tntsat werkend te krijgen. SD is geen probleem en dat werkt zowel met Hypercam en OSCam. De HD kanalen worden voorlopig nog niet gedecodeerd ondanks de TNT kaart. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten