Gast Alerius Geplaatst: 5 juli 2010 Geplaatst: 5 juli 2010 Beste mensen, Ik overweeg om de AZbox te kopen maar ik zit met een probleem: veel ontvangers zoals de Maxplus 2100 geven aan dat ze een S/R rate tot 45.000 aan kunnen maar dat blijkt in praktijk absoluut niet waar te zijn. Ik wil erg graag kunnen kijken naar de Russische pakketten op 53 graden Oost (11.044 V, S/R 44950). Is er een Azbox bezitter die voor mij kan kijken of die transponder ermee kan worden ontvangen? De tv zenders die ongecodeerd zichtbaar zouden moeten zijn zijn VTV (Belarus), 7TV, MuzTV, Expert TV, GTRK Grozny,het eerste kanaal versie SNG, een testkanaal en 8 ongecodeerde radiozenders. Er zitten overigens ook 5 gecodeerde radio en 5 gecodeerde tv zenders op, dit ter informatie. Bij voorbaat hartelijk dank! Alerius.
Robertus Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Ik weet niet of ik deze sat kan pakken maar als er vanavond nog niet gereageerd is zal ik kijken of ik ontvangst heb. Heb je eventueel nog vergelijkbare kanalen die wat dichterbij zitten om te testen ?
Feedpeter Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Hoi, Ik heb even gekeken voor je,Ontvangst geen probleem met een 80cm schotel. mvg Peter Dreambox7000,AZbox premium,Maxplus2100, 80cm schotel draaibaar
Gast azboxhd Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 werkt gewoon met deze hoge SR heb net even gekeken. ----------------------- johan
Gast Alerius Geplaatst: 6 juli 2010 Geplaatst: 6 juli 2010 Hartelijk dank jullie beiden. Ik denk dat het deze ontvanger gaat worden, temeer daar ik las dat hij ook aan de allerlaagste kant (radio kanalen met slechts 555 beter werkt dan welk ander apparaat ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen